اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

فرار از کشور با آرایش زنانه اوج حقارت منافقین بود

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرار از کشور بعد از انقلاب از سوی منافقین با آرایش زنانه نمایانگر اوج حقارت این گروهک تروریستی بود.

فرار از کشور با آرایش زنانه اوج حقارت منافقین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار علی فضلی ظهر امروز در نخستین کنگره شهدای زن ترور که در تالار اجتماعات صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری یادواره برای شهدای بیداری اسلامی، دانشمندان و همچنین 7 هزار شهید زن والا مقام توفیق بسیار بزرگی بود که برای نخستین بار عملی شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری اجلاسیه نهایی شهدای زن در اسفندماه امسال در تهران یادآور شد: تا قبل از برگزاری این اجلاسیه سلسله برنامه‌های دیگری در دستور کار سازمان بسیج مستضعفین قرار دارد.

فضلی ادامه داد: در همین راستا هفته گذشته از جمعی از مادران شهدا در کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این قرار است در شهرستان میانه همایشی به صورت بین‌المللی برای شهدای خواهر دانش‌آموز با عنوان نیمکت‌های سوخته برگزار شود.

فضلی بیان کرد: در بهمن ماه امسال نیز با حضور خانواده‌های جامعه پزشکی از شهدای زن و همچنین خانواده‌های این قشر از جامعه تجلیل به عمل می‌آید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زن عشایر در استان فارس نیز خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این سلسله برنامه‌ها این است که بتوانیم الگویی عملی برای زنان و جوانان نسل امروز فراهم کنیم.

فضلی عنوان کرد: علاوه بر این سال 91 به عنوان سال تجلیل از شهیده زن ناهید فاتحی کلجور نامگذاری شده که در سال 61 به اسارت منافقین در آمد و سپس به شهادت رسید.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات منافقین در راستای تضعیف نظام اسلامی یادآور شد: منافقین از اقصی نقاط دنیا برای مبارزه با انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند اما همواره باید به یاد داشته باشند که فرار گروهی سردسته‌های آنها مانند بنی‌صدر و رجوی با آرایش زنانه از ایران نمایانگر اوج حقارت آنان بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان آمار شهدایی را که توسط منافقین به شهادت رسیده‌اند را 16 هزار و 400 نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول