اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

جذب 60 حامی در ایام ماه مبارک رمضان در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردوس از جذب 60 نفر حامی ایتام در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

جذب 60 حامی در ایام ماه مبارک رمضان در فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: روزه‌‌داری شیوه‌ای از عبادت است که در تمام ادیان الهی رایج و گستردن سفره افطاری از سنن حسنه و مورد تاکید در دین کامل اسلام است.

وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تعداد 60 حامی ایتام در شهرستان فردوس جذب و هر یک از این حامیان سرپرستی تعداد 60 یتیم را عهده‌دار شدند تا ماهانه مبلغی به عنوان کمک‌هزینه زندگی به آنان پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد فردوس با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در این شهرستان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان از تعداد 30 خانواده تحت حمایت امداد بازدید و با پیگیری و رسیدگی به مشکلات از آنها دلجویی شد.

* توزیع سبد غذایی بین 500 خانوار نیازمند

پاکدل گفت: به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های مددجویان امداد تعداد 500 سبد غذایی به ارزش 125 میلیون ریال بین خانواده‌ مددجویان زیر پوشش امداد توزیع شد.

وی توزیع یک‌هزار و 500 پرس غذای گرم بین خانواده‌های مددجویان به ارزش 60 میلیون ریال و پهن کردن دو نوبت سفره افطاری برای تعداد 400 نفر از ایتام و خانواده‌های آنان به ارزش 16 میلیون ریال را از دیگر فعالیت‌های امداد شهرستان فردوس در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد فردوس افزود: در سال جاری افراد نیکوکار و حامیان ایتام این شهرستان مبلغ 200 میلیون ریال به اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان کمک کردند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول