اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

توزیع هدایای جمع‌آوری شده جشن نیکوکاری قبل از سال جدید

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فردوس گفت: کمک‌ها و هدایای مردمی در جشن احسان و نیکوکاری قبل از سال جدید در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع هدایای جمع‌آوری شده جشن نیکوکاری قبل از سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علیرضا پاکدل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 25 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان فردوس در روز جشن نیکوکاری فعالیت کردند.

وی گفت: کمک‌ها و هدایای مردمی در جشن احسان و نیکوکاری قبل از سال جدید در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

پاکدل با اشاره به نواختن زنگ جشن نیکوکاری در پنج پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس سطح شهر فردوس، افزود: در آستانه بهار طبیعت و اجرای جشن نیکوکاری در پایان سال 1390 که با درایت مقام معظم رهبری به سال جهاد اقتصادی مزین شده هم‌زمان با سراسر میهن اسلامی شاهد حضور یکپارچه مردم نیکوکار در سراسر کشورمان با رویکرد فرهنگ‌سازی و تقویت روحیه انفاق و احسان و نیکوکاری در بین جوانان و نوجوانان در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان فردوس بودیم.

وی یادآور شد: در جشن نیکوکاری در فردوس تعداد 25 پایگاه کمک‌های مردمی هدایای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را جمع‌آوری کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردوس افزود: تعداد 15 پایگاه نیز توسط حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردوس در پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی راه‌اندازی شد.

وی گفت: هدایای نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده در مدارس فردوس بلافاصله در اختیار اداره آموزش و پرورش فردوس قرار گرفت تا بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند تقسیم شود.

پاکدل یادآور شد: سایر کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده توسط پایگاه‌های جشن احسان و  نیکوکاری در سطح شهرستان فردوس قبل از فرارسیدن سال جدید بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول