اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی پایگاه در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردوس از برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی 75 پایگاه در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی پایگاه در فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور در سطح شهرستان فردوس نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در کمک به هم‌نوعان محروم و بی‌بضاعت همواره پیش‌قدم هستند و در مراسم مختلفی هم‌چون جشن نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها حضوری پرشور دارند.

پاکدل تصریح کرد: به منظور برگزاری جشن نیکوکاری تعداد 50 پایگاه در مدارس، 15 پایگاه در حوزه‌های مقاومت بسیج و 10 پایگاه نیز در سطح شهرستان برپا شده است.

رئیس کمیته امداد فردوس یادآور شد: در سال گذشته بیش از 128 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در جشن نیکوکاری جمع‌آوری و به خانواده‌های محروم و نیازمند پرداخت شد.

وی جشن نیکوکاری را فرصتی مناسب برای خدمت به خلق و کسب رضای خداوند دانست و گفت: کمک به محرومان اجر و مزدی بسیار دارد و هر اندازه انسان به دیگری کمک کند خداوند بیشتر از آن به مال و ثروت او برکت می‌دهد.

پاکدل افزود: جشن نیکوکاری روز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) نیز برگزار و مردم می‌توانند کمک‌های خود را پس از برگزاری نماز جمعه به پایگاه مستقر در مسجد تحویل دهند.

رئیس کمیته امداد فردوس تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 900 نفر از اقشار کم‌درآمد و محروم شهرستان زیر چتر حمایتی کمیته امداد فردوس قرار دارند.

وی برگزاری طرح اکرام، ‌طرح اطعام، طرح برکت، مفتاح‌الجنه، محسنین و شفاء را از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که با مشارکت مردم در سطح شهرستان اجرا و عواید حاصل از این طرح‌ها نیز صرف کمک به افراد بی‌بضاعت جامعه می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول