اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان شهرستان آبیک:

3 مصوبه هیئت دولت در آبیک اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جونان شهرستان آبیک گفت: از مصوبات سه سفر هیئت دولت، سه مصوبه ورزشی شهرستان آبیک اجرایی نشده است.

3 مصوبه هیئت دولت در آبیک اجرایی نشده است

مهدی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: احداث استادیوم دو هزار نفری فوتبال و پیست دو و میدانی، دیواره سنگ‌نوردی و سالن رزمی از مصوبات دور دوم هیئت دولت در شهرستان آبیک است که تاکنون اجرایی نشده.

وی پیشرفت فیزیکی سالن ورزشی روستای قشلاق را 96 درصد و سالن ورزشی روستای ناصرآباد را 92 درصد ذکر کرد و افزود: این دو پروژه در مرحله نصب کف‌پوش و موتورخانه باقی مانده است که به دلیل مطالبات پیمانکار روند کندی دارد.                                                                     

این مسئول ادامه داد: دو سالن ورزشی مذکور از تعهدات وزارت نفت و از طرح‌های وزارت ورزش و جوانان است که مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین پیگیر رفع مشکلات این دو سالن ورزشی است و امیدواریم هرچه زودتر این دو سالن ورزشی که از مصوبات دور دوم هیئت دولت است به بهره‌برداری برسند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان آبیک بیان کرد: پروژه استخر شنا از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت در حال اجراست که کار فونداسیون آن انجام شده و در مرحله سوله‌گذاری است.

صالحی اضافه کرد: سالن تیراندازی از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت است که سوله‌ها نصب و سقف انجام شده و در مرحله دیوار کشی قرار دارد.

وی اذعان کرد: تاکنون در روستاهای خطایان، جزمه، باقرآباد، نودوز، خاکشان، زیاران، حاجی‌تپه، خرم پشته و قره قباد زمین‌های ورزشی تسطیح و حصارکشی شده است.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون 2400 نفر آقا و 1800 نفر خانم ورزشکار سازمان یافته مشغول به فعالیت‌های ورزشی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: ورزش و تحرک بدنی می‌تواند بهترین راه برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشد به شرطی که مسئولان در فرهنگ‌سازی ورزش گام‌های مؤثرتری بردارند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول