اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان:

سیاست‌های دولت پشتوانه‌ای برای بخش‌های خصوصی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: دولت باید در شرایط و بحران‌های اقتصادی کشور با سیاست‌های خود نسبت به حمایت از بخش‌های خصوصی و تولیدی موجود در سطح کشور بپردازند.

سیاست‌های دولت پشتوانه‌ای برای بخش‌های خصوصی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خسرو کسائیان ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور اظهار کرد: در حال حاضر شرایط اقتصادی خاصی در کشور حاکم است و در شرایط فعلی کشور به تعامل و هم‌افزایی بخش‌های خصوصی و دولتی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: اتاق‌های بازرگانی می‌توانند با ارائه راهکار‌های اصولی و منطقی به مسئولان کشور در راستای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی حاکم بر کشور موثر باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط و بحران‌های اقتصادی کشور با سیاست‌های خود نسبت به حمایت از بخش‌های خصوصی و تولیدی موجود در سطح کشور بپردازند، تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور تعامل بخش خصوصی و دولت امری واجب و ضروری تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت‌های فعالان اقتصادی در اتاق‌های بازرگانی کشور استفاده کند، ادامه داد: اتاق‌های بازرگانی موجود در سراسر کشور می‌توانند با ارائه طرح‌ها و راهکار‌های مناسب به عنوان مشاور سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه باشند.

کسائیان تاکید کرد: دولت باید مسیر را برای فعالیت واحد‌های تولیدی و خصوصی در سطح کشور هموار کند و تحقق این موضوع امری مهم برای برون‌رفت کشور از بحران‌های اقتصادی است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول