اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به پایان کار دولت دهم

دولت در حال شیرازه‎بندی کتاب خدمت‎رسانی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه امسال پایان کار دولت دهم است دولت در حال شیرازه‎بندی کردن کتاب خدمت‎رسانی خود است.

دولت در حال شیرازه‎بندی کتاب خدمت‎رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: امسال بنا به فرموده مقام معظم رهبری سالی حساس، مهم، حیاتی و کلیدی است چرا که علاوه بر پایان یافتن عمر دولت دهم، زمان تقابل بین نظام اسلامی و نظام سلطه به شرایط خاص خود رسیده است.

وی با بیان اینکه کارهای گسترده عمرانی در دوران دولت دهم صورت گرفته است خاطر نشان کرد: واقعا در کشور و طی دولت‎های نهم و دهم، استانی سراغ نداریم که در شهر یا روستاهایش پروژه‎ای تعریف نشده باشد و این کارهای متمایز در دولت‎های نهم و دهم برجسته است.

استاندار گلستان تاکید کرد: انصافا کارهای فراوان و خوبی در کشور صورت گرفته و به تایید مقام معظم رهبری؛ کشور تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی شده است.

قناعت ابراز داشت: این خدمت‎رسانی که به جامعه اسلامی صورت گرفته باید بسته‎بندی و به مردم ارائه شود و این کتاب تحویل دولتمردان دولت یازدهم قرار گیرد و همه ما باید سال پایانی دولت را همانند سال‎های نخست بر پایه کار و تلاش و پیگیری امورات مردم قرار دهیم.

وی متذکر شد: پیگیری پروژه‎های نیمه‎تمام تا جایی که امکان دارد باید با تامین اعتبار به سرانجام برسد و نباید بگذاریم پروژه‎ها بر روی زمین باقی بمانند.

استاندار گلستان یادآور شد: امسال کار جدیدی در کشور صورت گرفت با عنوان کارگروه توسعه بخش کشاورزی که با توجه به فضای کنونی کشور و مشکلات و موانع پیش‎رو اما دولت به خوبی به این موضوع پرداخته است.

قناعت با بیان اینکه خوشبختانه فضای همدلی و تعامل مثبت در استان گلستان وجود دارد افزود: هدف مشترک نمایندگان مردم و مدیران به توسعه، پیشرفت و تعالی استان معطوف شده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول