اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس:

شرکت‌های دولتی گیلان مشکل مدیریتی دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی مشکل شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت در گیلان را مدیریتی عنوان کرد.

شرکت‌های دولتی گیلان مشکل مدیریتی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود شکری، بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی گیلان تشکیل این ستاد را از اقدام‌های مناسب در کشور دانست و اظهار کرد: تولید ملی راه نجات کشور و مقابله با دشمن است.

وی تسهیلات بانکی را از مشکلات صنایع گیلان عنوان کرد و افزود: تمام مسئولان در کشور به دنبال برطرف کردن مشکلات صنایع هستند و به تولید ملی بها می‌دهند.

شکری با بیان اینکه کشور دارای سرمایه، تکنولوژی و ایده‌های بسیار است، تصریح کرد: دشمنان می‌دانند وضعیت اقتصادی ایران نسبت به دهه‌های گذشته بسیار عالی است و نگران این نکته هستند که اقتصاد ایران برای آنها مشکل ایجاد کند.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران توسط مسئولان نظام در حوزه‌های مختلف، ابراز کرد: سرمایه‌گذاران با کمک مسئولان می‌توانند مشکلات تولید را برطرف کنند.

شکری به تعطیل شدن بعضی از صنایع در گیلان اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی نیاز به حمایت دارند تا دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس بعضی از مشکلات صنایع استان را مدیریتی خواند و بیان کرد: شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت در گیلان مشکل مدیریتی دارند و اگر مدیریت وابسته از آنها برداشته شود، مشکلات آنها برطرف می‌شود.

وی با اشاره به عدم کارآمدی مدیریت صنایع چوکای تالش و واحد بزرگ صنایع اسالم، اذعان کرد: 50 درصد کاغذ کشور وارداتی است، در صورتی که می‌توانستیم در این زمینه خودکفا شویم.

شکری خواستار به خدمت گرفتن افراد دلسوز در صنایع تولیدی گیلان شد و اظهار کرد: برخی به دنبال نابودی تولید در استان هستند.

به گزارش فارس، ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی گیلان با حضور معاون امور اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار و تعدادی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در قالب 3 کارگروه بانکی، امور مالیاتی و گمرک، مشکلات بنگاه‌های اقتصادی گیلان را بررسی کردند.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول