اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

بهره‌گیری دولت از رهنمودهای رهبری برای توسعه کشور

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت عدالت‌محور برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده می‌کند تا در سریع‌ترین زمان به اهداف ایده‌آل انقلاب اسلامی برسد.

بهره‌گیری دولت از رهنمودهای رهبری برای توسعه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی نیکزاد در نشت شورای مسکن استان قزوین که در دفتر استانداری قزوین برگزار شد،‌ با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی در کشور اظهار کرد: دولت عدالت‌محور برای سامان دادن و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کند و از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای توسعه و پیشرفت در این کشور استفاده می‌کند تا در سریع‌ترین زمان به اهداف ایده‌آل انقلاب اسلامی برسد.

وی خاطرنشان کرد: در سال اقتصادی سختی به سر می‌بریم و دولت عدالت‌محور نیز در این راستا تصمیمات خوبی را برای انجام خدمات و اقدامات لازم برای رفع مشکلات کشور اتخاذ می‌کند تا امکانات رفاهی، خدماتی و اقتصادی را برای آنان فراهم کند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: مسئولان ارشد کشوری برای ارائه خدمت به مردم صادقانه همت می‌کنند تا بتوانند رضایت آحاد جامعه را کسب کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: هر فردی که دلسوز نظام اسلامی است در هر جایگاهی که قرار دارد باید بیش از گذشته در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کند تا بتواند باری از دوش مشکلات مردم بردارد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وظیفه راه و شهرسازی در توسعه هوا، راه، مسکن،‌ بافت فرسوده و شهرسازی خدمات مفیدی را به مردم ارائه می‌دهد و در این راستا باید همه مسئولان و نهادهای مربوط همکاری کنند تا توسعه و آبادانی کشور سریع‌تر صورت گیرد.

نیکزاد ابراز کرد: هر اقدامی که در رفع مشکلات مردم برای رضای خداوند متعال صورت بگیرد با خوشحال کردن اقشار مختلف جامعه در نزد خداوند متعال از اجر و قرب والایی برخوردار است و موجب سعادت‌مندی او در دنیا و آخرت می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: مسئولان ارشد کشوری برای ارتقای امکانات رفاهی، تفریحی، عمرانی، اشتغال،‌ فرهنگی و صنعتی برای آحاد جامعه تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند و در راستای تحقق این امکانات تلاش و همت مضاعفی می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با اتمام رسیدن عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان آبیک در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد، اذعان کرد: این پروژه از طرح‌های مهر ماندگار است و اکنون از پیشرفت فیزیکی 85 درصد برخوردار است که با تخصیص اعتبار تا پایان آذر ماه سال جاری افتتاح می‌شود تا مردم از خدمات آن استفاده کنند.

موفقیت کشور با پیروی از امامت و ولایت

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اقشار مختلف جامعه باید پیرو ولایت و امامت باشند، اذعان کرد: آحاد جامعه با پیروی از این موضوع می‌توانند در زمینه‌های فرهنگی، علمی،‌ اجتماعی و نظامی به موفقیت‌های خوبی در دنیا برسند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسلمانان در ایام محرم و سفر برای شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یارانش عزاداری می‌کنند، ابراز کرد: آنان مراسم سوگواری در این ایام را هر ساله باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند.

نیکزاد با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ایران شده است، خاطرنشان کرد: نفاق، تفرقه، ترور و تجاوز از جمله توطئه‌های آنان بود که آحاد جامعه با بصیرت و بیداری توانستند آنها را به خوبی خنثی کنند.

وزیر راه و شهرسازی بعد از سخنرانی مصوبات لازم برای رفع مشکلات احداث و اتمام پروژه‌های عمرانی استان قزوین از جمله هشت هزار متر مسجد، سالن‌های ورزشی، درمانگاه، پاسگاه، واحدهای مسکن مهر، راه‌آهن قزوین به رشت، محور الموت به تنکابن و ساماندهی ورودی شهر قزوین از جمله بویین زهرا به قزوین تصویب کرد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول