اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم خبر داد

بهسازی 300 منزل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم از بهسازی 300 منزل مددجوی زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

بهسازی 300 منزل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالله جلالی در مراسم نکوداشت سومین سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم در استانداری قم اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری پروژه‌هایی مصوب شد که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با بحث فقرزدایی مرتبط بود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی استان نیز در این زمینه با توجه به وظایف ذاتی که بر دوش دارد، فعالیت خود را در دو بخش تقسیم کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم عنوان کرد: نخستین بخشی که در ارتباط با فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی استان در زمینه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم مطرح بود، بحث رسیدگی به درخواست‌های مردمی بود.

وی اضافه کرد: در این مدت 42 هزار درخواست تحویل کمیته امداد امام خمینی استان شد که در مدت دو ماه به تمام این درخواست‌ها رسیدگی شد.

جلالی یادآور شد: از سوی دفتر مقام معظم رهبری و استانداری قم به کمیته امداد استان اعلام شد که این سرعت رسیدگی در کل 31 سفر استانی مقام معظم رهبری بی‌سابقه بوده است.

وی رسیدگی به مصوبات را دومین بخش از فعالیت‌های کمیته امداد دانست و گفت: بعد از اینکه به درخواست‌های مردمی رسیدگی کردیم، فعالیت‌های خود را بر پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری که مربوط به کمیته امداد بود معطوف کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم اذعان کرد: کمک به تامین ازدواج 2 هزار و 100 نوعروس یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی بود که به عهده کمیته امداد امام خمینی استان گذاشته شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد، هزار و 800 نوعروس توسط کمیته امداد امام خمینی ازدواج کردند و 300 مورد دیگر هم مربوط به سال 91 است.

جلالی کمک به مددجویان در زمینه مسکن را نیز یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد دانست و گفت: در سفر مقام معظم رهبری مصوب شد که 300 مورد از منازل مددجویان بهسازی شود که صددرصد انجام شده است.

وی افزود: کمک به شهریه بیش از 100 دانشجو نیز یکی دیگر از برنامه‌های این کمیته بود که به صورت صددرصد انجام شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم اضافه کرد: احداث مجتمع فرهنگی یکی دیگر از برنامه‌های ما در این زمینه بود که کاملا انجام شده و تا چند ماه آینده افتتاح خواهد شد.

جلالی در پایان با اشاره به اینکه قرار بود بخشی از فعالیت ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی صرف ساماندهی افرادی شود که در زیر دکل‌های برق زندگی می‌کنند، از مسئولان خواست در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول