اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان الزهرا (س) شهر محمدیه:

رزمایش گردان‌های الزهرا تجدید پیمان با امام حسین (ع) است

خبرگزاری فارس: فرمانده گردان الزهرا (س) شهر محمدیه گفت: خواهران بسیجی شهرستان البرز با حضور در رزمایش گردان‌های «الزهرا» نشان دادند که در مسیر انقلاب، شهدا و ولایت فقیه گام برداشته‌اند و پیرو نهضت امام حسین (ع) هستند.

رزمایش گردان‌های الزهرا تجدید پیمان با امام حسین (ع) است

سکینه فلاح انبوهی در حاشیه رزمایش بزرگ یک روزه خواهران بسیجی شهرستان البرز که در قالب شش گردان برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز در خصوص این رزمایش اظهار کرد: به طور قاطعانه می‌توان گفت تمام عملیات این رزمایش تداعی‌گر اوایل انقلاب و حوادث آن دوران بود که امداد و نجات در آن نقش بسیار چشم‌گیری داشته است.

وی در خصوص حضور خواهران بسیجی در این رزمایش ابراز کرد: تنها با یک فراخوان، خواهران شهرستان البرز از جمله خانم‌های خانه‌دار و نیز جوانان و نوجوانان از این رزمایش استقبال کردند و با روحیه نشاط‌آوری در برنامه‌های آن حضور یافتند.

فرمانده گردان الزهرا (س) شهر محمدیه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولیت‌پذیری و عملکرد نیک خواهران بسیجی در این رزمایش عنوان کرد: علاوه بر مسئولیت‌پذیری و همکاری‌های خواهران بسیجی، انتخاب شایسته آنان برای حضور در رزمایش قابل ستایش است.

فلاح ادامه داد: انتخاب درست همواره مهم‌تر از عمل و استعداد بوده و خواهران بسیجی شهرستان البرز با حضور در این رزمایش نشان دادند که در مسیر انقلاب، شهدا و ولایت فقیه گام برداشته‌اند و پیرو نهضت امام حسین (ع) هستند.

وی روحیه بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش را بسیار قدرتمند توصیف و خاطرنشان کرد: روحیه بسیجیان حاضر در رزمایش امسال برتر و قوی‌تر از سال‌های پیش بود و این روند در رزمایش‌های آتی نیز با افزایش نیروهای شرکت‌کننده مشاهده خواهد شد.

فرمانده گردان الزهرا (س) شهر محمدیه عملیات و مانورهای امدادرسانی را مایه قوت قلب نیروهای بسیجی دانست و تأکید کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای امدادرسانی و کمک به آسیب‌دیدگان موجب می‌شود روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی نیروها و افراد تقویت شود.

فلاح در خاتمه با بیان اینکه وقوع حوادث و بلایای طبیعی زمان و مکان مشخصی را نمی‌شناسد، اظهار کرد: افزایش آمادگی نیروها به ویژه بسیجیان در چنین رزمایش‌هایی، انگیزه آنان را در رسیدن به اهداف خود که کمک به هم‌نوع است، رشد می‌بخشد و موجبات استقبال فراوان آنان در امر امداد و کمک‌رسانی را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول