اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب گردان‌های بیت‌المقدس سپاه فتح

رزمایش 10 هزار نفری غدیر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب گردان‌های بیت‌المقدس سپاه فتح، رزمایش 10 هزار نفری غدیر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رزمایش 10 هزار نفری غدیر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار علی امیری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی رزمایش 10 هزار نفری غدیر که در محل استانداری این استان و با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری رزمایش غدیر به همه سپاه‌های استانی ابلاغ شده که تاکنون در 50 درصد استان‌های کشور نیز برگزار شده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 50 درصد باقی‌مانده استان‌های کشور باید این رزمایش را تا بهمن‌ماه انجام دهند که استان ما در روز‌های 10، 11 و  12 آبان‌ماه جاری این رزمایش را در منطقه تلخاب شیرین گچساران برگزار می‌کند.

امیری در ادامه عنوان کرد: تعداد 10 هزار نفر از بسیجیان ما در روز 10 آبان‌ماه در صبحگاه مشترک حضور خواهند داشت و سپس 7 هزار نفر آن‌ها ترخیص شده و رزمایش با تعداد سه هزار نفر از نیروها کار خود را ادامه می‌دهد.

این مسئول ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: گردان‌های بیت‌المقدس که در قالب گردان‌های واکنش سریع هستند در قالب 10 گردان در این رزمایش شرکت خواهند داشت.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بخشی از این رزمایش مربوط به موضوعات امنیتی و ضد اغتشاشات است که انواع عملیات‌ها از جمله رزم شب را انجام خواهند داد.

امیری به نیروهای شرکت کننده در این رزمایش اشاره کرد و گفت: هزار و 500 نفر از نیروهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا و هشت هزار و 500 نیرو از شهرستان‌های گرمسیری در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

وی از حضور سه هزار خواهر بسیجی در این رزمایش خبر داد و گفت: انتظار ما این است که به دلیل بالا بودن حجم کار دستگاه‌های اجرایی ما را بیشتر در این زمینه یاری دهند.

امیری خاطرنشان کرد: فرمانداری گچساران و شرکت نفت و گاز این شهرستان تاکنون اعلام پشتیبانی کرده‌اند که لازم است معاون عمرانی استاندار نیز کار پشتیبانی را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول