اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین رزمایش جنگ سایبری در دانشگاه‎های گلستان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان از برگزاری نخستین رزمایش جنگ سایبری در دانشگاه‎های استان گلستان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

برگزاری نخستین رزمایش جنگ سایبری در دانشگاه‎های گلستان

علی لشکربلوکی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: رزمایش جنگ سایبری برای نخستین بار از سوی بسیج دانشجویی استان طراحی شده و در این حوزه سعی خواهیم کرد تا به صورت تخصصی از دانشگاه علمی کاربردی نیز کمک بگیریم.

وی تصریح کرد: همان طوری که رهبر معظم انقلاب دانشجویان را مخاطبان اصلی در جنگ نرم و از آنها به عنوان افسران این عرصه یاد کردند ما نیز به فرمان رهبر فرزانه‎مان لبیک گفته و بنا داریم تا جدی‎تر در این میدان حاضر شویم.

رزمایش جنگ سایبری به صورت آفندی، پدافندی و محتوایی دنبال می‎شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گلستان متذکر شد: دشمن در سال‎های اخیر به خصوص در سال جاری با روش‎ها و تکنیک‎های مختلفی سعی کرده تا بتواند اهداف پلید خود را در جامعه اسلامی به خصوص نسل جوان و دانشجویان پیاده کند لذا تلاش می‎کنیم تا این آلودگی‎ها از فضای سایبری پاک و خنثی شود.

لشکربلوکی اضافه کرد: دشمنان با اهانت به مقدسات و ارزش‎های اسلامی در فضای سایبری و افکار عمومی ورود پیدا کرده تا بتوانند مسلمانان را تحریک کنند لذا در پاسخ به این حرکت مذبوحانه دشمن این رزمایش تدارک و طراحی شده است و پاسخ دندان‎شکنی در برابر این رفتارها نشان خواهیم داد تا دشمن را سر جای خود بنشانیم.

وی با بیان اینکه این رزمایش به صورت آفندی، پدافندی و محتوایی دنبال می‎شود ابراز داشت: در بحث پدافندی سعی می‎کنیم در فضای سایبری، سایت‎ها و شبکه‎ها نقاط ضعف و قوتمان را بررسی کنیم و در بخش آفندی نیز با شناخت ضعف دشمن، به برخی سایت‎هایی که علیه نظام اسلامی و ارزش‎های مقدس ما فعالیت می‎کنند عملیات آفندی خواهیم داشت.

 
گفتمان ولایت، فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی ترویج می‎شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گلستان اظهار داشت: در بحث محتوایی نیز سعی می‎شود تا دانشجویان وبلاگ‎نویس، گفتمان ولایت، فرهنگ‎سازی اقتصاد مقاومتی و همچنین حوزه‎های مختلف را در فضای مجازی ترویج کنند و در مقابل اهانت‎های دشمن پاسخگو باشند.

لشکربلوکی با بیان اینکه در این رزمایش تمام بسیج دانشجویی سراسر دانشگاه‎های استان در این حوزه وارد عمل خواهند شد خاطر نشان کرد: در هفته بسیج با رمزی که در همان مقطع اعلام می‎شود رزمایش جنگ سایبری را آغاز خواهیم کرد و به مدت یک الی دو ماه به صورت مداوم جریان دارد.

وی با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از رزمایش سایبری برقراری امنیت عینی و روانی مردم جامعه است متذکر شد: می‎خواهیم به دشمنان اعلام کنیم افسران جنگ نرم در حوزه سایبری تمام حربه‌های شوم دشمن را خنثی می‎کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

رسانه‎ها نقش خطیری در صیانت از ارزش‎های انقلاب اسلامی دارند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گلستان نقش رسانه را در این راستا بسیار مهم خواند و یادآور شد: بی‎شک رسانه‎ها نقش خطیری در آگاه‎سازی جامعه و صیانت از ارزش‎های انقلاب اسلامی دارند که باید در این زمینه با بصیرت، حربه‎های دشمن را ناکام کنند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول