اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

دانش‌آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: دانش‌آموزان همواره باید پیرو راه شهدا و عامل به منویات مقام معظم رهبری باشند.

دانش‌آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان نخبه این شهرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و زدودن اعتقادی‌های پاک دانش‌آموزان اضافه کرد: معلمان در راستای دفع این توطئه مهم‌ترین نقش را دارند و باید با آگاهی‌دهی، دانش‌آموزانشان را از گرفتار شدن در دام دشمن نجات دهند.

وی با تاکید بر لزوم ولایت‌مداری همه آحاد جامعه، از دانش‌آموزان خواست تا همواره پیرو راه شهدا و عامل به منویات مقام معظم رهبری باشند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به راه‌های مصون ماندن از انحراف‌ها در زمان فتنه، عنوان کرد: تقوای الهی، تمسک به قرآن، عمل به سنت ائمه و هوشیاری در حوادث از مهم‌ترین عوامل صیانت است.

وی تصریح کرد: خودباوری ملت ایران، بزرگترین دستاورد انقلاب است و ملت ایران باید در حفظ آرمان‌های امام خمینی (ره) از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رفیعی در ادامه افزود: جوانان ایران اسلامی باید در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند و با حضور خود دشمنان را دچار یاس و ناامیدی کنند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ایران در قله‌های سعادت و سربلندی قرار گرفته است، ابراز داشت: پیشرفت های عظیم صنعتی و نظامی ایران اسلامی، دشمنان را انگشت به دهان گذاشته و موجب سرافکندگی بدخواهان این نظام گشته است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه بسیج دانش‌‌آموزی یکی از تشکیلات مقدس و مبارک نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: مسئولان باید در راستای توسعه فعالیت‌‌های بسیج دانش‌‌آموزی تلاش مضاعفی داشته باشند، چرا که این ارگان نقشی موثر در آگاه کردن دانش‌‌آموزان با توطئه‌های دشمنان دارد.

وی در ادامه افزود: یکی از مسائل مهم در عرصه مدیریتی، ایثارگری است، چرا که باید در عرصه خدمت‌رسانی، ایثارگری باشد و امروز لازم است که از تمام ظرفیت بسیج استفاده شود.

رفیعی با تأکید بر لزوم آگاه کردن دانش‌آموزان از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان بیان داشت: امروز دشمن جنگ نرم گسترده‌ای علیه ملت ما آغاز کرده است و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره می‌برد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول