اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان:

راهیان نور پیام‌رسان شهدا به نسل جوان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان گفت: سفر راهیان نور زنده‌نگه داشتن یاد شهدا و رساندن پیام آنها به نسل جوان است.

راهیان نور پیام‌رسان شهدا به نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد پورمحسن پیش از ظهر امروز در جریان اعزام کاروان کارمندان اداره کل راه و شهرسازی گیلان به مناطق عملیاتی کشور با اشاره به اهداف اعزام کاروان راهیان نور، اظهار کرد: همواره وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه‌ داریم و فراهم کردن شرایط برای حضور در مناطق جنگی بخشی از رسالت ما را به انجام می‌رساند و می‌توانیم پیام شهدا را به خانواده‌ها به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز در مراسم مذکور سفر معنوی راهیان نور را در راستای ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: کاروان زیارتی راهیان نور به منطقه غرب و شمال غرب با حضور کارکنان و بسیجیان صورت می‌گیرد.

احمد پورمقدم با قدردانی از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان به دلیل فراهم کردن شرایط حضور کارمندان این اداره به مناطق جنگی کشور، افزود: کاروان راهیان نور این اداره کل به مدت پنج روز از تمام مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس از جمله کردستان مزار شهدای گمنام دریاچه زریوار، سنندج، مریوان، و ... بازدید می‌کنند و از نزدیک با رشادت‌ها و فداکاری‌های بزرگ‌مردان حماسه و ایثار آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن ایام پرفیض ماه ذی‌الحجه و همنوا با زائران بیت‌الله‌الحرام، مراسم دعای عرفه روز پنجشنبه چهارم آبان جاری با حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، امروز حدود 40 نفر از کارکنان و بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی گیلان در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی غرب کشور اعزام شدند. 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول