اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین:

راه و رسم شهدا بهترین الگو برای جوانان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین گفت: بی‌تردید راه و رسم شهدا بهترین الگو برای جوانان بوده و راهگشای همه است.

راه و رسم شهدا بهترین الگو برای جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ایرج رضایی سه شنبه شب در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان قزوین اظهار کرد: یادواره شهدای ورزشکار شهرستان قزوین به همت کانون بسیج ورزشکاران ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده که این حرکت ارزشمند شایسته تقدیر است.

وی افزود: باید برای برگزاری یادواره شهدای بسیج اقشار در راستای اشاعه فرهنگ شهادت و جهاد از بسیجیانی که خالصانه در این عرصه فعالیت می‌کنند، تقدیر کرد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین خاطر نشان کرد: شهدا تکلیف‌محور بودند و این تکلیف‌محوری باید سرلوحه کار همه مردم و مسئولان قرار گیرد.

رضایی ادامه داد: شهدا به نتیجه فکر نمی‌کردند، بلکه به ادای تکلیف معتقد بودند که این مهم باید سرلوحه کار امروز مردم و مسئولان قرار داشته باشد.

وی تأکید کرد: شهدا بهترین الگوهای رفتاری برای بهره‌مندی در همه مراحل زندگی هستند.

رضایی عنوان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا با برگزاری یادواره شهدا و دیگر اقدامات فرهنگی، راه و رسم شهدا الگوی زندگی جوانان شود.

وی ادامه داد: سیره شهدا بهترین برنامه برای زندگی امروز مردم و مسئولان است که با تمسک جستن به کردار شهدا می‌توان ارزش‌ها را بیش از پیش در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول