اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه:

کتابخانه شهید بهشتی شبانه‌روزی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت: کتابخانه شهید بهشتی شبانه‌روزی می‌شود.

کتابخانه شهید بهشتی شبانه‌روزی می‌شود

اسماعیل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در هفته کتاب از کتابداران و مسئولان نمونه استان در 21 آبان ماه تجلیل می‌شود.

احمدی تصریح کرد: در این روز از فعال‌ترین کتابخانه‌های دارای بخش کودک و نوجوان‌، کتابداران فرهنگی، کتابخانه‌های برتر فرهنگی، کتابداران پیشکسوت، اهداکنندگان برتر کتاب تجلیل خواهد شد.

وی افزود: خادمان فرهنگی و خیّران کتابخانه‌ساز و مدیرانی که در توسعه کتابخا‌نه‌ها شرکت داشته‌اند نیز در این روز تقدیر می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت: فردا از شهرداران و اعضای شورای شهر نمونه و اعضای کتابخانه‌های عمومی که در کنکور سال‌جاری رتبه عالی را کسب کرده‌اند، تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی ادامه داد: تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌هایی که در امر کتاب کتاب‌خوانی تاثیرگذار هستند نیز از برنامه‌های فردا به‌شمار می‌رود.

احمدی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در هفته کتاب، خاطرنشان کرد: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، ملاقات با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و آنلاین برخی از برنامه‌هایی بیستمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت: در هفته کتاب ثبت‌نام و عضویت در کتابخانه‌ها به صورت رایگان است.

وی در ادامه از آغاز شبانه‌روزی شدن فعالیت کتابخانه شهید بهشتی در هفته کتاب خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان و تامین اعتبارات شرایطی برای شبانه‌روزی شدن فعالیت کتابخانه‌ها فراهم شود.

احمدی با بیان اینکه کار کتاب و رونق کتاب‌خوانی یک ماموریت فرا قوه‌ای است‌، تصریح کرد: همه مسئولان باید در راستای تحقق فرموده‌های مقام معظم رهبری عزمی جدی داشته باشند چراکه توجه به امر کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج آن در بخش‌های مختلف، از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مطبوعات و رسانه‌ها در راستای اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه‌، افزود: نگاه رسانه می‌تواند کتاب را از غربت خارج کند.

مدیرکل کتابخانه‌های استان از مطبوعات و رسانه خواست، بخشی از فعالیت‌هایشان را به موضوع کتاب در بخش‌های مختلف اختصاص دهند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول