اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی دامغان خبر داد

مراجعه 60 هزار نفر به کتابخانه‏های عمومی دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان دامغان از مراجعه نزدیک به 60 هزار نفر به کتابخانه‏های عمومی دامغان خبر داد.

مراجعه 60 هزار نفر به کتابخانه‏های عمومی دامغان

محبوبه امیراحمدی هم‏زمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‏خوانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال‏جاری، 59 هزار و 895 نفر به کتابخانه‏های عمومی این شهرستان مراجعه کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد، 58 هزار و 369 نفر به کتابخانه‏های عمومی و یک‌هزار و 526 نفر به کتابخانه مشارکتی دامغان مراجعه کردند.

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی دامغان اضافه کرد: در شهرستان دامغان، 9 باب کتابخانه عمومی و یک باب عمومی مشارکتی وجود دارد.

امیراحمدی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، یک باب کتابخانه عمومی مشارکتی در روستای زرین‏آباد دامغان راه‏اندازی می‏شود که با افتتاح این کتابخانه، تعداد کتابخانه‏های عمومی مشارکتی در دامغان به دو باب افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: 16 هزار و 992 عنوان کتاب در کتابخانه‏های عمومی دولتی و مشارکتی شهرستان دامغان موجود بوده که از این تعداد، 11 هزار و547 عنوان در کتابخانه عمومی و 5 هزار و 445 عنوان در کتابخانه مشارکتی دامغان نگهداری می‏شود.

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی دامغان تعداد نسخه‏های کتاب موجود در کتابخانه‏های عمومی و مشارکتی این شهرستان را 146 هزار و 349 جلد بیان کرد و افزود: از این تعداد، 140 هزار و 904 جلد در کتابخانه عمومی و 8 هزار و 445 جلد در کتابخانه مشارکتی دامغان در دسترس علاقه‏مندان قرار گرفته است.

امیراحمدی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال‏جاری، 73 هزار و 772 جلد کتاب به مراجعه‏کنندگان به کتابخانه‏های عمومی شهرستان دامغان امانت داده شده است.

وی تعداد اعضای کتابخانه‏های عمومی شهرستان دامغان را 5 هزار و 474 نفر بیان کرد.

به گزارش فارس؛ بیستمین دوره هفته کتاب و کتاب‏خوانی از 20 تا 26 آبان بوده و شعار امسال هفته کتاب و کتاب‏خوانی، «یادگار ماندگار» است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول