اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارآفرین برتر کشور در گفت‌وگو با فارس:

بازار ایران بازاری بکر برای کار است

خبرگزاری فارس: کارآفرین برتر کشور گفت: می‌شود در کشور و مملکت‌مان که بازار آن بازار بکری است و رقبا در آن فراوان هستند خیلی راحت به ثروت رسید زیرا راه‌های نوین و جدیدی برای موفقیت وجود دارد که افراد دیگر از آن مطلع نیستند.

بازار ایران بازاری بکر برای کار است

بابک بختیاری در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: از سنین نوجوانی و جوانی به فکر کار، کسب درآمد، پیشرفت در فعالیت و درآمد فراوان بودم.

وی گفت: انسان باید برای ایجاد کسب و کار جدید ایده‌ای نوین داشته باشد تا بتواند موفقیت را از آن خود کند.

بختیاری با اعلام اینکه اگر در جهان کشورهای موفقی را در زمینه اقتصادی می‌بینید با تفکر و اندیشه به این جایگاه رسیدند، تصریح کرد: برترین کشورهای دنیا با تفکر مثبت پیشرفت کردند، آنها نشستند و فکر کردند و در مقابل تفکر مثبت خود را بارور کرده و با برنامه‌ریزی مدون تلاش خود را آغاز کردند. 

کارآفرین برتر کشور در بخش خدمات یادآور شد: می‌شود در کشور و مملکت‌مان که بازار آن بازار بکری است و رقبای مبتدی در آن فراوان هستند خیلی راحت به ثروت رسید زیرا راه‌های نوین و جدیدی برای موفقیت وجود دارد که افراد دیگر از آن مطلع نیستند.

مبتکر برند آیس بک در کشور با اشاره به برگزاری سمینارهای اقتصادی برای پیشرفت در زمینه درآمد و نقش آنها یادآور شد: هر انسانی در هر زمینه‌ای حتی مسائل اقتصادی نیاز به الگو دارد، همیشه کارآفرینان برتر و موفق باعث انگیزه و الگو هستند، می‌شود در کشورمان دست به کار زد و موفق شد زیرا در آن راه‌های بکر برای موفقیت وجود داشته و فراوان است.

بختیاری در توصیه به جوانانی که می‌خواهند دست به اشتغال و کارآفرینی بزنند، گفت: جوانان باید از ظرفیت‌‌هایی که دیگران نمی‌توانند آنها را ببینند ولی وجود دارد استفاده کنند، آنها باید دست به شناسایی نقاطی بزنند که افراد دیگر آنها را نمی‌بینند و آن را به نقاط قوت خود تبدیل کنند تا به ثروت برسند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول