اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد کردستان:

توانمندسازی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده اولویت کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از توانمندسازی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده به عنوان سه اولویت این نهاد نام برد.

توانمندسازی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده اولویت کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا طاهری پیش‌ازظهر امروز در جلسه بیمه‌های اجتماعی مددجویان که با حضور رئیس بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد در سنندج برگزار شد اظهار کرد: تلاش برای توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس با جدیت هرچه تمام دنبال می‌شود.

به گفته وی، توسعه بیمه‌های اجتماعی مددجویان به عنوان یکی از اقدامات مهم این نهاد به منظور توانمندسازی نیازمندان در سطح کشور و استان است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: کمیته امداد در راستای تحقق اهداف این شعار با استمرار سال جهاد اقتصادی سه رویکرد مهم توانمندسازی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده را برای گروه هدف خود پیاده می‌کند.

وی افزود: بیمه‌های اجتماعی در این راستا از جایگاه خاصی برخوردار بوده و باید به گونه‌ای عمل کرد تا تمامی مددجویان مستحق زیرپوشش بیمه‌های اجتماعی قرار گیرند.

وی گام نخست برای تحقق این مهم را شناسایی تمامی مددجویان واجد شرایط بیمه‌های اجتماعی در استان عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی و اجرایی نمودن طرح نیازمند آمار دقیق جامعه هدف است.

وی خواستار آسیب‌شناسی در بحث بیمه‌های اجتماعی در استان شد و افزود: نبود اطلاعات درست و دقیق در مورد مخاطبین واجد شرایط بیمه‌های درمانی از جمله مشکلاتی است که باید توسط کارشناسان مربوطه مرتفع شود.

وی خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش دو حوزه درمان و اشتغال در سطح استان و شهرستان‌ها شد و گفت: تعامل تنگا‌تنگ این دو حوزه موجب ارتقای بیش از پیش خدمات به مددجویان به ویژه مجریان طرح‌های خودکفایی خواهد شد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان از جامعه هدف کمیته امداد به عنوان اقشار آسیب‌پذیر جامعه نام برد و بیان داشت: مخاطبین این نهاد به ویژه در حوزه درمان از تعادل جسمی و روحی برخوردار نبوده و نیاز به توجه بیشتر دارند.

طاهری ابراز امیدواری کرد با تلاش و جدیت همکاران و توجه مسئولان در مرکز شاهد تحقق 100 درصدی بیمه‌های اجتماعی در بین مددجویان واجد شرایط کمیته امداد کردستان باشیم.

وی در پایان با اشاره به برخی از موانع و مشکلات موجود در حوزه درمان کمیته امداد استان خواستار رفع این موانع از سوی مسئولان امر در مرکز شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول