اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه:

توسعه کارآفرینی همراه با افزایش ایجاد مهارت‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه گفت: توسعه کارآفرینی مساوی با ایجاد شغل و افزایش ایجاد مهارت‌ها است.

توسعه کارآفرینی همراه با افزایش ایجاد مهارت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بابک دلفانی صبح امروز در جلسه کار‌گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سطح توسعه در جوامع مختلف در گرو آموزش‌های صحیحی است که مبتنی بر آموزش فنی و حرفه‌ای باشد. 

دلفانی توسعه کارآفرینی را مساوی با ایجاد شغل و افزایش ایجاد مهارت‌ها عنوان کرد و گفت: مسئولان آموزش عالی باید با افزایش توانایی‌ها و مهارت‌های عملی بتوانند مسیرهای اشتغال دانش‌پژوهان امروز را که فردا فارغ‌التحصیلان ورود به بازار کار هستند را میّسر و هموار کنند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه سند جامع راهبردهای توسعه اشتغال در استان کرمانشاه را در دست اقدام عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم که با تبیین دقیق و نیاز جامعه تعهدات اشتغال در استان را عملیاتی و راهکارهای عملی‌تری را برای توسعه زیرساخت‌های اشتغال فراهم کنیم.

دلفانی با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، تصریح کرد: بانک‌های عامل با تسریع و تسهیل در امور سرمایه‌گذاری می‌توانند زمینه‌های توسعه بیش از پیش کار‌آفرینی در استان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول