اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 آبان ماه جاری

نخستین جشنواره کارآفرینی در فلاورجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن خیرین کارآفرین شهرستان فلاورجان گفت: نخستین جشنواره کارآفرینی شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره کارآفرینی در فلاورجان برگزار می‌شود

غلامرضا شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فلاورجان با اشاره به تأسیس انجمن خیرین کارآفرین استان اصفهان در سال 1387 اظهار کرد: با توجه به این موضوع شعبه‌ای از این انجمن از ابتدای امسال در شهرستان فلاورجان ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این انجمن درصدد فرهنگ‌سازی و بستر‌سازی در زمینه ایجاد کارآفرینی برای جوانان است، ادامه داد: توانمند‌سازی و ایجاد خودکفایی برای افراد و به ویژه جوانان با توسعه کارآفرینی در سطح شهر‌ها محقق می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیرین کارآفرین شهرستان فلاورجان با تاکید بر اینکه نخستین همایش و جشنواره کارآفرینی شهرستان فلاورجان 11 آبان ماه جاری در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر و جوانان موفق در عرصه کسب و کار این شهرستان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه صدها شرکت کارآفرین در سطح شهرستان فلاورجان وجود دارد که 23 مورد از این شرکت‌ها در این جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرند، اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه کارآفرینی و افزایش گرایش جوانان به سوی این مقوله تلقی می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه کارآفرینی بهترین رویکرد در امور خیریه و عام‌المنفعه است، تاکید کرد: کارآفرینی به علل و عوامل فقر توجه می‌کند و توسعه کارآفرینی در تمام شهر‌ها سبب فقر‌زدایی از جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کارآفرینی یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی، توزیع بهتر درآمد‌ها و کاهش میزان فقر در سطح جوامع است، افزود: با توسعه کارآفرینی عدالت اجتماعی در جامعه حاکم می‌شود و بسیاری از نوسانات اقتصادی نیز برطرف می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیرین کارآفرین شهرستان فلاورجان, تجاری سازی ایده‌های جوانان را سبب ایجاد اشتغال برای جامعه دانست و گفت: نخبگان بسیاری در سطح شهر‌ها و مناطق مختلف کشور وجود دارد و کشور باید درصدد پیوند میان صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران باشد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول