اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

ایجاد اشتغال و کارآفرینی از برنامه‌های بسیج سازندگی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: کمک به ایجاد اشتغال و کارآفرینی را از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی است.

ایجاد اشتغال و کارآفرینی از برنامه‌های بسیج سازندگی است

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی با انعقاد تفاهم‌نامه با ارگان‌های مختلف اقدام به اجرای طرح‌های مختلف در استان می‌کند.

وی با بیان اینکه این سازمان با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی از برنامه‌های سازمان برای علاقه‌مندان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ایجاد اشتغال در استان را از اهداف برنامه‌های مهارتی عنوان کرد و افزود:‌ آموزش‌های لازم در مناطق محروم به افراد ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مناطق محروم استان در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در رشته‌های جوشکاری، کشاورزی، برق ساختمان، برق صنعتی آموزش‌های لازم به علاقه‌مندان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمینه رشته‌های مورد نیاز در مناطق مختلف استان نیز آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

*برگزاری 97 کلاس و کارگاه آموزشی در زنجان

بابایی با بیان اینکه در رشته‌های خیاطی، گلدوزی و پرده‌دوزی به خواهران آموزش‌های لازم ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها برای خواهران در قالب 97 کلاس و کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 3 هزار و 204 نفر تصریح کرد: این آموزش‌ها تا پایان سال ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان با سازمان بسیج سازندگی خبر داد و گفت: طرح‌های مختلفی از جمله کانال‌کشی، لوله‌گذاری، احداث استخرهای ذخیره آب کشاورزی در سطح روستاها و مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در روستاهای گلهرود و چورزق از سوی سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: طرح‌های مختلفی در طول سال در روستاهای مختلف استان اجرا می‌شود.

بابایی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 418 نفر از بسیجیان طرح‌های مختلفی را در سطح استان اجرا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سم‌پاشی اماکن دامی و دام‌ها نیز از سوی بسیج سازندگی انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: بسیج سازندگی در ارتباط با جوانان و به کارگیری آنان و اشتغال در مناطق محروم و غیربرخوردار فعالیت‌های ارزنده‌ای را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به تلاش دولت در خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی نیز در این زمینه همپای دولت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بابایی با بیان اینکه در سال جاری به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی اقدامات مطلوبی از سوی سازمان انجام شده است، افزود: سرعت بالا، ایجاد اشتغال موقت برای جوانان از اهداف بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بسیج سازندگی به نفع کشور است، افزود: این پروژه‌ها با هزینه کمتر اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بر ضرورت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با محوریت سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و افزود: بسیج سازندگی با غنی‏سازی اوقات فراغت، کمک به دولت در زمینه محرومیت‏زدایی اقدامات مطلوبی را در کشور انجام داده است.

وی کمک به ایجاد اشتغال و کارآفرینی را از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: این سازمان در زمینه ساخت و ساز سرویس بهداشتی، حمام و مسکن روستایی اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول