اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فرمانداران راهکارهای تولید ثروت در شهرستان‌ها را شناسایی کنند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: فرمانداران به فکر تولید درآمد در استان باشند و راهکارهای تولید ثروت در شهرستان‌ها را شناسایی کنند.

فرمانداران راهکارهای تولید ثروت در شهرستان‌ها را شناسایی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به نقش مهم ساخت مسکن در استان اظهار داشت: در شورای مسکن باید سیاست‌های کلان استان در زمینه مسکن را به بحث و تبادل نظر بگذاریم و خود را از مسائل روزمره دور کنیم.

وی با بیان اینکه باید از انجام کارهای روزمره خودداری کنیم، تصریح کرد: شهرداری‌ها نقش مهمی در تسریع اجرای پروژه‌های مسکن مهر دارند و باید با دستگاه‌های اجرایی دیگر نهایت همکاری را داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیریت اصلی در طرح مسکن مهر بر عهده فرمانداران است خاطر نشان کرد: با وزارتخانه‌های مختلف برای جذب اعتبار، تخفیف و کمک‌های مختلف مالی و غیر مالی باید پیگیری و تعامل داشته باشید.

حسنوند با تاکید بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در ساخت مسکن مهر گفت: باید فرابخشی و فرادستگاهی به مسائل استان نگاه کنیم تا روند فعالیت‌ها نتیجه‌بخش باشد.

این مسئول تاکید کرد: فرمانداران به فکر تولید درآمد در استان باشند و راهکارهای تولید ثروت در شهرستان‌ها را شناسایی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کاشت یک ملیون اصله نخل و نصب 5 هزار پایه تلسکوپی چراغ در استان باید تا پایان امسال عملیاتی شود.

استاندار بوشهر بر نقش مهم تعامل دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: بی‌شک در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، همکاری و تعامل حرف اول را می‌زند و مدیران باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حسنوند در پایان خطاب به مدیران اذعان داشت: با قوت و قدرت کار خود را انجام دهید و به کسانی که می‌خواهند شما را تضعیف کنند اهمیت ندهید.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول