اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد آمل:

ایده‌های برتر کارآفرینی در آمل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: مسابقه بزرگ ایده‌های برتر کارآفرینی در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برگزار می‌شود.

ایده‌های برتر کارآفرینی در آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید محمد وحدت صبح امروز در  نشست هماهنگی ایده‌های برتر کارآفرینی از تمام پژوهشگران دعوت کرد تا ایده‌های خود را درباره کارآفرینی در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی، علوم پایه، صنایع غذایی و علوم انسانی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

وی گفت: داوطلبان شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه فرم ثبت‌نام مسابقه را دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال ایده‌ها سی‌ام آبان ماه است، اضافه کرد: در هفته پژوهش 21 تا 28 آذر ماه به سه نفر از دارندگان ایده‌های برتر جوایزی اهدا می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی تاکید کرد: مسابقه کارآفرینی با هدف ترویج فرهنگ و روحیه کارآفرینی در بین دانشجویان و محققان برگزار می‌شود.

وحدت بیان داشت: در عرصه جهانی، افراد خلاق، نوآور و مبتکر به عنوان کارآفرینان، منشأ تحولات بزرگی در زمینه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی شده‌اند و از آنها به عنوان قهرمانان ملی یاد می‌شود.

وی ادامه داد: کارآفرینان، مدام در پی یافتن احتیاجات و فرصت‌ها هستند تا محصول بهتری تولید کرده، فعالیت کارآفرینانه نوپایی را شروع کنند.

این مسئول تصریح کرد: تحقیقات نشان داده که بین رشد اقتصادی و تعداد کارآفرینان در یک کشور رابطه مستقیم وجود دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی افزود: کشوری که دارای تعداد زیادی کارآفرین باشد از محرک‌های تجاری و اقتصادی قویتری نیز برخوردار است.

انتهای‌ پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول