اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلکنار:

زمینه احداث شهرک سالمندان در بابلکنار فراهم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه بابلکنار از مواهب و جاذبه‌های زیادی برخودار است، گفت: زمینه احداث شهرک سالمندان در بابلکنار فراهم است.

زمینه احداث شهرک سالمندان در بابلکنار فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام عباس بابایان در خطبه‌های نماز جمعه این بخش که همزمان با دیدار مردمی استاندار و  جمعی از مدیران کل استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با حضور مسئولان دلسوز توانسته به پیشرفت‌های زیادی نائل شود.

وی کسب رتبه 13 در تولیدات کشاورزی، رتبه 11 در کاربرد اینترنت، رتبه 12 در ارتباطات تلفنی، رتبه 14 در تولید روزنامه و نشریات هفتگی، رتبه بهترین عملکرد بورس و رتبه ششم تولید انرژی جهان از جمله افتخارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

بابایان به مشکلات بابلکنار اشاره و تصریح کرد: کمبود استقرار ادارات دولتی از مشکلات اصلی بابلکنار است.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به اینکه حضور مدیران  موجب توسعه بخش می‌شود، گفت: در بابلکنار از 33 اداره فعال در بابل تنها هفت اداره فعال است.

خطیب جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه بخش توریستی بابلکنار با توجه به جاذبه‌های طبیعی، امکانات سیاحتی، تفریحی، زیارتی و پارک 700 هکتار بزچفت قابلیت تبدیل شدن به یک منطقه ملی گردشگری را دارد ابراز داشت: با سرمایه‌گذاری مناسب می‌توان تله‌کابین، باغ وحش و شهرک سالمندان را در این بخش احداث کرد.

امام جمعه بابلکنار کمبود مراکز آموزش عالی و خانه عالم را از مشکلات این بخش برشمرد و تصریح کرد: بنده به عنوان تنها روحانی بخش قادر به تامین نیازهای فرهنگی این منطقه نیستم.

وی اذعان داشت: از فضا و برق بیمارستان شهرمرزیکلا برای آبرسانی منطقه استفاده شده و هزینه برق این مرکز حدود هشت میلیون تومان بوده و قرار بود آب شهری مازندران این هزینه را پرداخت کند که تاکنون اجرایی نشده و باید از استاندار مازندران خواست تمام موارد مطرح شده در این نشست مصوب و اجرایی شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول