اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

سالمندان پشتوانه محکمی برای جوانان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: سالمندان با سرمایه عظیمی از تجارب ارزنده خود پشتوانه محکمی برای جوانان امروز هستند.

سالمندان پشتوانه محکمی برای جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی شامگاه شنبه در آیینی به مناسبت هفته بهداشت روان با تاکید بر ارج نهادن به سالمندان اظهار داشت: نبی مکرم اسلام (ص) می‌فرمایند «برکت و خیر ماندگار همراه بزرگ‌ترهاى شما است».

وی عنوان کرد: همچنین رسول گرامی اسلام (ص) فرموده‌اند «پیرمرد در میان خانواده‏اش همچون یک پیامبر در میان امتش است».

اعتمادی بیان داشت: برخلاف فرهنگ غربی‌ها که وجود سالمندان را در خانواده‏ مزاحم مى‏پندارند، اسلام به این قشر ارج مى‏نهد و برای آن‌ها حرمت قائل است و به رعایت حقوق و احترام سالمندان سفارش کرده و ما را به بهره‌گیرى از تجارب و افکار پخته آن‌ها تشویق مى‏کند.

وی تصریح کرد: سالمندان با سرمایه عظیمی از تجارب ارزنده خود پشتوانه محکمی برای جوانان امروز هستند که می‌توان از چراغ هدایت آن‌ها در مسیر دشوار زندگی بهره برد.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته بهداشت روان مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی انار و جمعی از سالمندان در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول