اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

حفظ وحدت میان مردم و مسئولان از راهبردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: حفظ وحدت میان مردم و مسئولان از راهبردهای انقلاب برای پیروزی و تداوم آن بوده است.

حفظ وحدت میان مردم و مسئولان از راهبردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اظهار کرد: این انتخابات یکی از گران‌ترین و پر هزینه‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بوده است.

وی افزود: به رغم هزینه 6 میلیارد دلاری در تبلیغات میزان مشارکت مردم نسبت به دور قبل کمتر بود.

امام جمعه بروجرد گفت: این انتخابات برای مردم آمریکا، انتخاب از میان بد و بدتر بود و اگر مردم اوباما را انتخاب کردند به خاطر شایستگی وی نبوده است.

ترابی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا تصمیم‌گیر نیست و اختیاری از خودش ندارد، لذا انتخابات برای مردم اهمیتی نداشت، یادآور شد: مردم آمریکا چهار سال مشکلات زیادی را تحمل کردند و اوباما نیز نتوانست به وعده‌های خود عمل کند.

امام جمعه بروجرد گفت: برگزاری انتخابات آمریکا در سطح بین‌المللی کم اهمیت است، زیرا مردم انتخابات این کشور را رقابتی نمی‌دانند و دو نامزد اصلی ریاست جمهوری را دو روی یک سکه می‌دانند.

وی تصریح کرد: هر شخصی که رئیس جمهور آمریکا شود، باید مجری برنامه‌های سرمایه‌داران صهیونیستی باشد، از این‌رو مردم علاقه‌ای به شرکت در این انتخابات نداشتند.

امام جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به هشدار اخیر رهبر فرزانه انقلاب به مسئولان کشور در ارتباط با رعایت وحدت و اتحاد افزود: حفظ وحدت میان مردم و مسئولان از راهبردهای انقلاب برای پیروزی و تداوم آن بوده است.

وی اضافه کرد: تاکید همیشگی و مداوم امام راحل به وحدت و تذکراتی که در این خصوص داشتند نشان از محوری بودن نقش این مهم در حفظ تداوم انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه بروجرد در ادامه خود به هفته کتاب اشاره کرد و گفت: سرانه فضای مطالعاتی در کشور ما با نرم جهانی فاصله زیادی دارد، از این‌رو دولت و دولتمردان باید بستر را برای مطالعه و کتابخوانی فراهم کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول