اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ازنا خبر داد

واقف ازنایی مزرعه 10 میلیارد ریالی را وقف سالمندان و یتیمان کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ازنا گفت: واقف ازنایی مزرعه زراعی خود به ارزش 10 میلیارد ریال را با تمام امکانات وقف سالمندان و یتیمان کرد.

واقف ازنایی مزرعه 10 میلیارد ریالی را وقف سالمندان و یتیمان کرد

حجت الاسلام مرتضی خاکباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا گفت: یک واقف خیراندیش ازنایی با مشاهده وضعیت نابسامان یک سالمند، 20 هکتار از ملک مزروعی خود را که بیش از 10 میلیارد ریال ارزش ریالی دارد، را با تمام امکانات و متعلقات وقف سرای سالمندان و خانه یتیمان و نگهداری از آنها کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ازنا با بیان اینکه این وقف در اداره اوقاف شهرستان ازنا به ثبت رسیده است، افزود: مصطفی دارابی، این واقف 40 ساله ساکن شهر ازنا، با مراجعه به اداره اوقاف ازنا موضوع وقف این زمین مزروعی را مطرح کرد و سپس اقدامات قانونی و حقوقی آن در این اداره انجام شد.

حجت الاسلام خاکباز در ادامه افزود: این موقوفه بزرگ علاوه بر 20 هکتار زمین، شامل ساختمان ویلایی در دو طبقه، یک حلقه چاه عمیق با آبدهی بسیار عالی، استخر، یک سوله بزرگ، یک دستگاه تراکتور و بیش از 30 قلم لوازم و تجهیزات کشاورزی است که همه این‌ها جزو موقوفه محسوب می‌شود.

خاکباز تصریح کرد: عملیات ساخت سرای سالمندان و خانه یتیمان به زودی توسط واقف آغاز می‌شود و هم‌اکنون در این ملک گندوم و لوبیا کشت شده است.

رئیس اداره اوقاف ازنا با اشاره به نیت خیر و صدق ضمیر این واقف، افزود: مصطفی دارابی حتی یک دستگاه خودروی ال 90 خود را نیز در ذیل وقف‌نامه گنجانده است که در امور موقوفه بهره‌برداری شود. 

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول