اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بردخون:

مسئولان با وحدت مردم را به نظام امیدوار کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بردخون گفت: اختلاف نظرها در کشور طبیعی است اما مسئولان با تحکیم وحدت، مردم را به نظام امیدوار کنند.

مسئولان با وحدت مردم را به نظام امیدوار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: شیطان دشمن آشکار انسان است و قسم یاد کرده از هر راه و وسیله‌ای برای انحراف و گمراهی آدمی استفاده کند که این کار با ایجاد کینه و عداوت و فرصت‌سوزی انجام می‌گیرد.

وی با گرامیداشت 24 ذیحجه روز مباهله پیامبر اکرم(ص) به 25 ذیحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان اشاره کرد و گفت: اگر خانواده از جایگاه خود برخوردار و همراه با آرامش باشد به هدف بزرگی می‌رسد و به راحتی از هم نمی‌پاشد که متأسفانه در این زمینه پیشرفتی نداشته‌ایم و حقوق افراد خانواده رعایت نمی‌شود.

خطیب جمعه بردخون ادامه داد: زنان از عزت و شرف کافی برخوردار نیستند و با نفوذ فرهنگ غرب در خانواده‌ها که ناشی از ماهواره است بنیان خانواده‌ها در خطر جدی قرار دارد پس باید از فرهنگ اهل بیت الگو بگیریم و نسبت به تحکیم خانواده مسئولیت‌پذیر باشیم و مانع افزایش طلاق در جامعه شویم.

وی 24 آبان سالروز ارتحال علامه طباطبایی را گرامی داشت و با اشاره به روز کتابخوانی گفت: هر فرد حداقل روزی یک ساعت را به مطالعه سپری کند تا از مسائل و حوادث دنیا و کشور مطلع شود.

عاشوری فرا رسیدن ماه محرم را یادآور شد و گفت: در ایام محرم نیت‌ها را خالص کنید و از چشم و هم‌چشمی‌ها بپرهیزید و نسبت به هدف امام حسین(ع)آگاه شوید زیرا عزاداری پسندیده است اما مهم هدف سالار شهیدان است که جوانان و همه مردم باید بدانند چرا امام شهادت را برگزید و در این مسیر همه سختی‌ها و ناملایمات را تحمل کرد.

امام جمعه موقت بردخون با اشاره به حوادث کشور خاطر نشان کرد: وحدت میان مردم و مسئولان راهبرد اصلی نظام در جهت تثبیت و پیشرفت کشور است که نقش محوری دارد زیرا با اتحاد به هدف می‌رسیم و تفرقه و هرج و مرج ما را به جایی نمی‌رساند و تنها دشمن را امیدوار می‌کند.

وی افزود: اختلاف نظرها همیشه بوده ولی نباید ابزاری به دست دشمن باشد و کینه‌های شخصی را بروز دهد و احساسات مردم را تحریک کند هر چند نمی‌توان اختلافات را به دشمنی تعبیر کرد البته دشمنان همواره می‌خواهند اختلاف و تفرقه در جامعه ادامه داشته باشد تا به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول