اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان زنجان صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه ادبی، هنری و عاشورایی «بانوی ستاره‌ها» در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان زنجان گفت: مسابقه ادبی، هنری و عاشورایی «بانوی ستاره‌ها» در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه ادبی، هنری و عاشورایی «بانوی ستاره‌ها» در زنجان

داود خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقه ادبی، هنری و عاشورایی سوگواره حضرت زینب (س) «بانوی ستاره‌ها» ویژه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در بخش شعر، داستان، مطلب ادبی و عکس برگزار می‌شود، افزود: عکس‌های ارسالی به این مسابقه باید در قالب لوح فشرده و با دقت DPI300 و با فرمت TIF به دبیرخانه ارسال شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان زنجان با بیان اینکه با آغاز ماه محرم و از 26 آبان این مسابقه آغاز می‌شود، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این سوگواره 28 بهمن ماه خواهد بود.

وی خیمه به خیمه، بیا برادر!، حدیث صبر، خواهری از جنس نور، داغ صنوبر و سایه خورشید را از موضوعات این مسابقه اعلام کرد و گفت: مسابقه ادبی، هنری و عاشورایی «بانوی ستاره‌ها» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول