اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه محرم و صفر

سوگواره راویان عشق و شهادت در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی معاونت فرهنگی - اجتماعی شهرداری همدان از برگزاری سوگواره راویان عشق و شهادت در ماه‌های محرم و صفر خبر داد و گفت: برای برگزاری این برنامه از گروه‌های تعزیه و نمایش استان دعوت به عمل آمده است.

سوگواره راویان عشق و شهادت در همدان برگزار می‌شود

به گزارش حبرگزاری فارس از همدان، سعید ترکمان پیش از ظهر امروز در جلسه ارائه برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در ایام محرم اظهار داشت: فضاسازی سطح شهر با سیاه‌پوش کردن خیابان‌ها و میادین، نصب پیام‌های عاشورایی در ناوگان اتوبوسرانی به صورت بنر و پوستر، نمایش کلیپ‌های عاشورایی در تلویزیون‌های شهری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به نامگذاری دهه نخست ماه محرم با عنوان دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: در این دهه همایشی تحت عنوان تدوین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در تالار فجر برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان اضافه کرد: به دنبال برنامه‌ریزی برای برگزاری منظم و روزانه زیارت عاشورا در سازمان‌ها و مناطق هستیم تا هر روز شاهد قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا باشیم.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری سوگواره راویان عشق و شهادت در ماه‌های محرم و صفر خبر داد و افزود: برای برگزاری این برنامه از گروه‌های تعزیه و نمایش استان دعوت به عمل آمده است.

ترکمان در پایان سخنانش اهدای پرچم به هیئت‌های مذهبی، کمک به چاپ و نصب بنر و برگزاری مسابقه فرهنگی «سفر عشق» ویژه خانواده‌های کارکنان شهرداری و شورای شهر را از دیگر برنامه‌های این معاونت بیان کرد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول