اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری چهارمین سوگواره استانی تعزیه در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برگزاری چهارمین سوگواره استانی تعزیه در دشتستان در ماه محرم امسال خبر داد.

برگزاری چهارمین سوگواره استانی تعزیه در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری شامگاه یکشنبه در نشست با هنرمندان و گروه‌های هنری دشتستان اظهار داشت: هنرمندان دشتستان در چند سال اخیر موفقیت‌های ارزشمندی داشته‌اند و شاهد تاثیرگذاری این عزیزان در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های هنرمندان رشد قابل قبولی داشته و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان با اشاره به اهمیت پاسداشت قیام عاشورا از برگزاری چهارمین سوگواره استانی تعزیه در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا و همزمان با ماه محرم چهارمین سوگواره استانی تعزیه به میزبانی شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد.

باقری تصریح کرد: در سایه برکات و الطاف آقا ابا عبدالله‌الحسین (ع) و همکاری و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و فرماندار دشتستان و با توکل بر خدا، شهرستان دشتستان میزبان چهارمین سوگواره استانی تعزیه خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان بیان کرد: قدمت و سابقه پررنگ شهرستان دشتستان در زمینه تعزیه در سطح کشور و حضور گروه‌های برتر استانی و ملی در این شهرستان می‌تواند ما را در امر برگزاری باشکوه این سوگواره و همچنین بالا رفتن سطح کیفی سوگواره یاری کند.

باقری از همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خیرین خواست که با حضور و همراهی و همکاری خود در اجرای هر چه بهتر این برنامه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان را یاری کنند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان با تمام ظرفیت و با صرف هزینه‌های بسیار زیاد در راستای کمرنگ کردن معنویت و ضربه زدن به اسلام تلاش می‌کنند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

باقری گفت: هنر تعزیه ریشه در اعتقادات مردم دارد و هنرمندان این شهرستان بیش از یک قرن است که در امر تعزیه فعال هستند و امروز پیشکسوتان ارزشمندی در امر تعزیه داریم که افتخار کشور هستند.

در این نشست تعدادی از هنرمندان و نمایندگان گروه‌های هنری نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار تقویت هنرمندان شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول