اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 3 هزار نفر

سوگواره یاس نبوی در طرقبه برگزار شد

خبرگزاری فارس: ویژه‌برنامه سوگواره یاس نبوی در امام‌زادگان یاسر و ناصر(ع) و با حضور بیش از 3 هزار نفر برگزار شد.

سوگواره یاس نبوی در طرقبه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، صبح امروز هم‌زمان با دهه فاطمیه، ویژه‌برنامه سوگواره یاس نبوی در جوار قبور مطهر امام‌زادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه و با حضور خیل عظیم عزاداران فاطمی برگزار شد.

در این مراسم عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، رمز ماندگاری حضرت فاطمه(س) را فدا کردن خود و تمام زندگی خود در راه خدا دانست و اظهار داشت: فاطمه(س) تمام وجود خود را صرف رضای خدا کرد و هیچ‌گاه ذخیره‌ای برای دنیای خود نداشت.

حجت‌الاسلام مهدی طائب با تأکید بر حرکت در مسیر خدا افزود: شعاع تأثیر هر کس به اندازه انرژی و توانی است که دارد و هر چه این انرژی بیش‌تر باشد اثرگذاری بیش‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید انسان ظرف وجودی خود را به خدا متصل کند تا انرژی او بیش‌تر شود و بتواند تأثیر فراتری در جامعه داشته باشد.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه به میزانی که به خدای متعال نزدیک و وصل شویم یاد ما در دل‌ها و ذهن‌ها می‌ماند، افزود: حضرت زهرا(س) وجود خود را به خداوند فروخته و همه چیز خود را در این دنیا در راه خدا نثار کرده است.

وی در سخنانی قسمت‌هایی از خطبه فدکیه حضرت فاطمه(س) را شرح داد و اظهار داشت: خطبه فدکیه بعد از اینکه فدک را از حضرت مصادره کردند توسط ایشان بیان شد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول