اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

80 هزار ورزشکار کرمانی بیمه هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: 80 هزار ورزشکار استان زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند و تبلیغات عاملی برای افزایش آمار تعداد بیمه شدگان ورزشی است.

80 هزار ورزشکار کرمانی بیمه هستند

محمد فولادی‌ماهانی در حاشیه برگزاری سمینار مدیران روابط عمومی هیئت‌های پزشکی ورزشی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: می‌توان با آگاهی دادن به مردم و ورزشکاران آنها را  از خدمات و سرویس‌های ارائه شده به وسیله بیمه ورزشی مطلع کرد البته با این توجه می‌توان افراد بیشتری را به عنوان ورزشکار بیمه شده داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر تنها 10 درصد از ورزشکاران در کشور بیمه ورزشی هستند و برای رشد فدراسیون پزشکی ورزشی و اهمیت این کار در بین جامعه ورزش و مردم باید تلاش و کار بیشتری با جدیت تمام انجام شود البته در این بین برای داشتن تشکیلات ماندنی باید به دنبال نوآوری باشیم تا توجه اذهان را در ارتباط با این مسائل جلب کنیم.

فولادی‌ماهانی تبلیغات را عامل دیگری برای افزایش آمار تعداد بیمه شدگان ورزشی دانست و گفت: کمک گرفتن از همه رسانه‌ها می‌تواند در این زمینه کمک بسیار بزرگی را انجام دهد.

وی بیان داشت: استفاده از دانشجویان رشته تربیت‌بدنی برای گسترش کار و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های ورزشی در هیئت‌های مختلف بسیار مفید است زیرا آنها ذهن خلاق دارند و می‌توانند مبلغان خوبی برای آینده باشند.

وی به آمار 80 هزار ورزشکاری که در استان زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند اشاره کرد و گفت: اگر ورزشکاران بدانند که در هنگام آسیب دیدگی با داشتن بیمه ورزشی از امکانات خوبی برخوردار می شوند، بی‌شک افراد بیشتری تمایل به بیمه ورزشی دارند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول