اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل ارتش:

شهادت جمهوری اسلامی را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهادت را بیمه‌کننده نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد.

شهادت جمهوری اسلامی را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عبدالرحیم موسوی پنجشنبه‌شب در آئین یادواره 163 شهید سادات و 90 شهید پایگاه آیت‌الله غفاری(ره) در این شهرستان اظهار داشت: عزت کنونی ملت ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی و دست یافتن به قله‌های افتخار نتیجه و مدیون جانفشانی شهدا و البته پیروی از ولایت مطلقه فقیه است.

وی، الگو شدن برای ملت‌های مستضعف و مظلوم و همچنین شکست نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان اسلام را نیز از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد که به واسطه خون شهیدان و تبعیت از اصل ولایت محقق شده است.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر جایگاه مهم اصل ولایت مطلقه فقیه در نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: چنانکه امروز نیز می‌بینیم استکبار جهانی هویت و ریشه مردم ایران اسلامی یعنی ولایت‌مداری را هدف گرفته است.

موسوی در ادامه دفاع مقدس را دانشگاهی انسان‌ساز توصیف کرد و از مقاومت‌ و ایستادگی، دفاع از مظلوم، پافشاری بر اصول اعتقادی، خدامحوری و ولایت‌مداری به عنوان واحدهای درسی این دانشگاه بزرگ نام برد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نسخه و نماد سربلندی، عزت و الگوی بیداری اسلامی در منطقه است ابراز داشت: این پیشرفت و عزت از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و فشارهای تحمیل شده از سوی استکبار جهانی است.

این مسئول همچنین با اشاره به فشارها و اقداماتی که آمریکا و صهیونیزم جهانی علیه ملت ایران به کار می‌برند تصریح کرد: این توطئه‌ها و دسیسه‌ها که در قالب فشارهای گوناگون سیاسی، امنیتی، اقتصادی و جنگ‌های تبلیغاتی و روانی از سوی دشمنان ملت ایران اجرا می‌شود در برابر اقتدار معنوی و اراده آهنین ملت بزرگ ایران اسلامی محکوم به شکست است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول