اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری:

استکبار جهانی از تفکر شهادت‌طلبی می‌هراسد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی از تفکر شهادت‌طلبی ملت ایران که الهام‌بخش کشورهای دیگر بوده به شدت می‌هراسد.

استکبار جهانی از تفکر شهادت‌طلبی می‌هراسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمداسماعیل کوثری در جمع فرماندهان، پاسداران و سربازان سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) که در حسینیه ستاد سپاه برگزار شد، اظهار کرد: امام امت(ره) تفکر شهادت‌طلبی را در ملت ما احیا کرد و امروز می‌بینیم که این تفکر و فرهنگ چه برکات و دستاوردهایی را در دنیا به ویژه در جریان بیداری اسلامی به همراه داشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی، روحیه خودباوری را در میان مسلمین جهان تقویت کرد افزود: بی‌شک بیداری اسلامی مرهون هدایت‌های امام و رهبری و جان‌فشانی شهدا و رزمندگان اسلام و نیز صبر و استقامت ملت است.

کوثری با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی پدیده‌ای نوین در جهان معاصر به شمار می‌رود، ابراز داشت: امام (ره) به ما آموخت که تنها باید به خدا توکل کرد و نه ابرقدرت‌های مادی چه آن که دیدیم ابرقدرت شرق فروپاشید پیش‌بینی می‌شود که ابرقدرت غرب نیز سقوط کند.

وی با بیان اینکه ملت ما به تبعیت از ولی فقیه توانسته است با دست خالی و توکل بر خدا مقابل همه ابرقدرت‌ها، ایستادگی عزتمندانه‌ای داشته باشد، خاطر نشان کرد: در ایام جنگ از یاد نمی‌بریم که گاهی برای عملیات مهمات نداشتیم و با آن وضعیت و در حالی که عراق از حمایت همه دنیا برخوردار بود توانستیم به یاری الهی و هدایت‌های امام(ره) و استقامت ملت در برابر همه دشمنان بایستیم و پیروز میدان شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین با اشاره به اینکه امروز صحنه جنگ از وضعیت نظامی به وضعیت اقتصادی تغییر موقعیت داده است تصریح کرد: این تحریم‌هایی که مشاهده می‌کنیم منحصر به الان نیست چرا که ما از سال 59 و بعد از ماجرای طبس، همواره مورد شدیدترین تحریم‌های آمریکا و غرب بوده‌ایم.

وی افزود: بی‌شک با تدبیر و استقامت و تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بر تحریم‌ها نیز چیره و غالب شویم.

کوثری بیان داشت: البته تحریم‌ها بیت اثیر نبوده اما باید توجه داشت که مشکلات اقتصادی فعلی، همه در نتیجه تحریم نبوده بلکه گاهی اوقات تصمیمات نامناسب نیز در تشدید این مسایل تأثیرگذار بوده است.

وی تاکید کرد: ما امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و طبعاً باید فرماندهان جنگ اقتصادی نیز از پختگی بیشتری بهره‌مند باشند و ان‌شاءالله ما هر چه جلوتر می‌رویم بهتر می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم.

فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) در دوران دفاع مقدس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) به ویژه شهیدان زین‌الدین و دل آذر اظهار داشت: از جمله افتخارات ما این است که در چند عملیات لشکر محمد رسول الله(ص) با لشکر علی‌بن‌ابیطالب(ع) در کنار هم به دفاع از ایران اسلامی پرداختند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول