اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

جهاد مقدمه شهادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین جهاد و هجرت را دو امر مبارک دانست و گفت: جهاد مقدمه شهادت است.

جهاد مقدمه شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران طرح جهادی شکوه هجرت، جهاد و هجرت را دو امر مبارک خواند و گفت: جهاد مقدمه شهادت است و تا جهاد نباشد شهادت میسر نمی‌شود، بنابراین مومنان همواره باید خود را در برای جهاد آماده کنند.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: هجرت نیز در فرهنگ و مکتب اسلامی آنقدر عظمت دارد که هم‌سطح و هم‌پایه جهاد قرار داده می‌شود و امیرالمومنین (ع) الگوی کامل و بارز هجرت و جهاد است و شیعیان باید در این دو موضوع ایشان را الگوی خود قرار داده و به آن حضرت تاسی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح جهادی شکوه هجرت عنوان کرد: این طرح علاوه بر ایجاد بستر و شرایط استفاده صحیح از اوقات فراغت جوانان، از این پتانسیل ایجاد شده در راستای ارتقاء کمی و کیفی زمان جوانان بهره برده و به نوعی مدیریت زمان می‌کند.

این گزارش حاکی است، مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران طرح جهادی شکوه هجرت با حضور مرتضی مومنی‌فر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین، تنی چند از مسئولان شهرستان و نیروهای سپاه و ناحیه مقاومت بسیج در حوزه ورامین برگزار شد.

طرح «شکوه هجرت» طرح اردویی ‌ـ جهادی است که در آن دانش‌آموزان و دانشجویان به ‌طور داوطلب در تابستان به مناطق محروم کشور رفته و به آبادانی آنجا کمک می‌کنند، در این طرح افراد شرکت‌کننده سبک زندگی جهادی را فرا می‌گیرند تا در فراز و نشیب‌های زندگی متوقف نشوند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول