اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

شهدای دانش‌آموز طلایه‌داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: شهدای دانش‌آموز طلایه‌داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند و دانش‌آموزان باید از این دانش‌آموزان شهید الگو بگیرند.

شهدای دانش‌آموز طلایه‌داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند عصر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز در پلدختر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه ولایت و هفته بسیج دانش‌آموزی یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش‌آموز را گرامیداشت و گفت: شهدا ستاره‌هایی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند و شهید فهمیده طلایه‌دار فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تجلیل از مقام شامخ 36 هزار شهید دانش‌آموز افزود: شهید فهمیده با روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی توانست ارزشی ماندگار از خود به یادگار بگذارد و موجبات ذلت و خفت دشمنان را فراهم آورد.

امام جمعه پلدختر امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادند دانست و گفت: رزمندگان با سلاح ایمان، رشادت و دلیرمردی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن در بیاید.

وی با بیان این که دانش‌آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند، افزود: امروز نسل نوجوان و جوان ما بیش از هر زمان دیگر به تقویت روحیه ایمان و بصیرت دینی در مقابله با فتنه‌های دشمنان نیاز دارند، تا بتوانند از دستاوردهای شهدا و ایثارگران این کشور صیانت کنند.

حجت‌الاسلام لروند تصریح کرد: رسالت و وظیفه اصلی دانش‌آموزان تلاش همه‌جانبه برای کسب علم و دانش است که امروز دانش‌آموزان در المپیادهای علمی جهان در رشته‌های مختلف افتخارآفرین هستند.

وی حضور دانش‌آموزان بسیجی و تلاش علمی این قشر را موجب نهادینه شدن و آشنایی بیشتر سایر نوجوانان با روحیه و اندیشه بسیجی در فضای علمی کشور خواند.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این برهه از زمان بسیار مهم است، گفت: بزرگداشت شهدای دانش‌آموز می‌تواند نسل نوجوان و جوان را با آرمان و اهداف واقعی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آشنا کرده و موجب حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس شود.

یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان پلدختر با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز و جمعی از مسئولان در محل کانون رشد پلدختر برگزار شد.

در پایان از 64 خانواده شهید دانش‌آموز شهرستان پلدختر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول