اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی اردبیل

فرهنگ شهادت نقشه دشمن را باطل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ‌اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت نقشه‌های دشمن را باطل کرده و ملت ایران را در رسیدن به اهدافش مصمم‌تر می‌کند.

فرهنگ شهادت نقشه دشمن را باطل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان عصر امروز در سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی در مسجد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند احساس تکلیف و انجام رسالت سنگین در قبال خون شهدا هستیم تا همه دنیا بفهمد که این کشور با تبعیت از آرمان شهدا می‌تواند بهترین سرمایه‌ها و قدرت بلامنازع خود را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه امروز در حساس‌ترین مقطع دشمن هم دین و معنویت و هم مادیات ما را مورد هجمه و تهدید واقعی قرار داده است، تصریح کرد: هر چند این تهدیدها و فشارها مقطعی و زودگذر است اما زمانی می‌توانیم ادعای سربلندی داشته باشیم که از این سختی‌ها و فشارها با تکیه بر قدرت ایمان و بصیرت خود عبور کنیم.

کریمیان بزرگ‌ترین شاهکار شهدا را تبعیت از مسیر ولایت و مجهز شدن به بصیرت همراه با خداجویی توصیف کرد و افزود: همه امروز به میدان آمدند تا این ملت را در اندیشه بارور خود به تسلیم وادار کنند و به نحوی ارزش‌ها را زیر سئوال ببرند که باید مراقب حرکت‌های فتنه‌انگیز غرب و ایادی منطقه‌ای آنها باشیم.

این مسئول اضافه کرد: ما امروز هیچ چیزی کمتر از دهه 60 و جوانان غیرتمند و رزمندگان سلحشور آن مقطع نداریم بلکه امروزه با بصیرت و دانایی می‌توانیم دشمن را در همان نقطه آغاز تهاجم خود دچار انحراف و سرگردانی کنیم.

وی با پاسداشت نام و یاد شهیدان به ویژه شهدای جامعه پزشکی خاطر نشان کرد: آنها در کنار گذشت و ایثار در کمک به رزمندگان و مداوای آنها خود در صف مقدم جبهه حاضر شده و سعی می‌کردند بهترین آثار را از خود به یادگار بگذارند که در این باب باید قدر و منزلت آنها بیش از هر زمان دیگر حفظ شود.

به گزارش فارس، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: تمام دنیا علیه ملت ایران بسیج شدند تا این نظام و مردم را به زانو درآورند اما در این راستا با رشادت و از خودگذشتگی جوانان ما ناموفق بوده و وادار به تسلیم شدند.

کریمیان ادامه داد:‌ هر چند بعد از هشت سال جنگ تحمیلی در مقاطع مختلف ستیز دشمن و عناد آنها با جمهوری اسلامی ایران ظهور و بروز پیدا کرده اما با شکست‌هایی که از این ملت خورده‌اند، عقب‌نشینی کرده و حرکت خود را بی‌ثمر مشاهده کردند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: دشمنان امروز از همین روحیه و مرام بالنده ملت ما در هراس و نگرانی هستند و احساس می‌کنند که تجربه تلخ جنگ هشت ساله برای آنها می‌تواند، تکرار شود چرا که جوانان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی میدان را برای آنها به شکست سهمگین تبدیل کردند.

کریمیان گفت: بیش از هر زمان دیگر باید قدر و منزلت خانواده‌های شهدا و ایثارگران جامعه را بدانیم و اجازه ندهیم اهداف آنها کمترین انحراف و خطایی به خود بگیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول