اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار بیایید این آتش ویرانگر را مهار کنیم

نخستین همایش پیشگیری از اعتیاد در آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین کنگره 60 با شعار بیایید این آتش ویرانگر را مهار کنیم و با هدف پیشگیری و مهار اعتیاد، عصر امروز در تالار مهر این شهرستان برگزار شد.

نخستین همایش پیشگیری از اعتیاد در آبادان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری هدای اندیشه این شهرستان ‌در نخستین همایش روش‌های پیشگیری، مهار و درمان اعتیاد و آنچه که خانواده‌ها باید بیاموزند که با حضور حسین دژاکام بنیانگذار کنگره 60 و سیدحسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس همچنین محمد کعابی، عضو شورای اسلامی شهر آبادان و جمعی از بهبودیافتگان و خانواده‌های آنها در تالار مهر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به عملکرد و سابقه درخشان کنگره 60 در کشور در خصوص ایجاد راهکارهای مطلوب و مناسب در زمینه اعتیاد بر آن شدیم که با حمایت مسئولان شهری بتوانیم نخستین همایش این کنگره را در شهرستان برگزار کنیم.

وی افزود: این کنگره مهارت و تجارب بسیار زیادی را در زمینه درمان مواد افیونی مخدر در اختیار معتادان قرار داده و آنها را چون گذشته به زندگی عادی‌شان بازمی‌گرداند.

 

نسرین نیاکان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این منطقه در طول هشت سال جنگ تحمیلی صدمات و لطمه‌های جبران ناپذیری را متحمل شده امروز باید بیش از پیش از لحاظ فرهنگی و بدنه‌ای حمایت شود.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این همایش با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امور بانوان و خانواده در فرمانداری و مؤسسه نسیم رحمت اروندان در تالار مهر برگزار و البته بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری هدای اندیشه شهرستان آبادان همچنین عنوان کرد: نمایندگی این کنگره را در شهرستان آبادان علیرضا بیات بر عهده داشته و شهروندان و علاقه‌مندان به حضور در جلسات این کنگره می‌توانند به آدرس خیابان زند، پشت کلیسا، دفتر خیریه آیت‌الله قائمی مراجعه کنند.

وی در پایان با آرزوی اینکه این حرکت و برگزاری چنین همایش‌هایی پایدار و بادوام‌تر باشد، گفت: از مسئولان شهری و مدیران اجرایی شهرستان می‌خواهیم در راستای تعامل مضاعف و حمایت بیشتر این کنگره از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوان معضل اعتیاد را هر چه سریع‌تر در آبادان و در بین جوانان خشکاند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول