اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان:

آموزه‌های دینی موثرترین راه برای پیشگیری از اعتیاد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اهمیت توجه به آموزه‌های دینی گفت: آموزه‌های دینی موثرترین راه برای پیشگیری از اعتیاد است.

آموزه‌های دینی موثرترین راه برای پیشگیری از اعتیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا مصطفی شیرزادی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان مریوان اظهار کرد: مستحکم کردن عقاید و باورهای دینی از روند رو به افزایش اعتیاد بین جوانان می‌کاهد.

وی افزود: ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه، عمل به آموزه‌های دینی توسط والدین و پرهیز از افراط و تفریط می‌تواند در پیشگیری از اعتیاد جوانان نقش مهمی ایفا کند.

وی آموزش و آگاه‌سازی جوانان را ضروری خواند و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در این زمینه لازم و ضروری است و باید برنامه‌ریزی لازم نیز برای ترویج آموزه‌های دینی میان جوانان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان مریوان نیز در این جلسه با اشاره به شیوع انواع مواد مخدر بین جوانان و نوجوانان از آن به عنوان زنگ خطری برای آینده خانواده‌ها یاد کرد و خواستار نظارت بیشتر از سوی والدین بر نوع فعالیت‌های فرزندانشان شد.

عبدالله رشیدی‌پور با عنوان اینکه یک فرد معتاد نه تنها برای خود بلکه برای خانواده‌اش دردسرساز خواهد بود گفت: اولیا و مربیان باید در بحث آگاه‌سازی جوانان و نوجوان‌های جامعه کاملاً کوشا بوده و همواره یاری‌رسان آنان در این راه باشند.

وی آموزش و اطلاع‌رسانی در این زمینه را با اهمیت توصیف کرد و یادآور شد: مواد مخدر یک تهدید جهانی است و دشمنان نظام اسلامی ترویج مواد مخدر را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان مورد توجه گسترده خود قرار داده‌اند.

فرماندار مریوان اضافه کرد: دشمنان از هر ترفندی برای صدمه زدن به جوانان این مرز و بوم استفاده می‌کنند و در این راستا سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده‌اند.

در این جلسه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را برای ترویج آموزه‌های دینی و آگاه‌سازی جوانان در راستای مبارزه با مواد مخدر اعلام کردند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول