اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبادان:

سند راه‌های پیشگیری از اعتیاد در آبادان تنظیم می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: سند راه‌های پیشگیری و درمان اعتیاد در آبادان تنظیم می‌شود.

سند راه‌های پیشگیری از اعتیاد در آبادان تنظیم می‌شود

علی فرهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان،اظهار کرد: اعتیاد و طلاق دو معضل اساسی هستند که زوج‌های جوان و دیگر افراد در جوامع امروز شهرنشینی با آن درگیر هستند.

وی افزود: ‌به منظور راه‌های مقابله و پیشگیری این دو معضل اداره بهزیستی شهرستان آبادان به عنوان دبیر کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی فرمانداری آبادان با تنظیم سندی در موضوعات و راه‌های درمانی اعتیاد درصدد شناسایی عوامل کاهش دهنده این آسیب در شهرستان برآمده است.

رئیس اداره بهزیستی آبادان ادامه داد: روانشناسان، کارکنان و کارشناسان این اداره بر روی سند فوق دو ماه است کار کرده و در تنظیم این سند و عوامل متأثر با این معزل، تعاریف عمده‌ای ارائه کرده است.

وی با اشاره به تنظیم سند فوق گفت: تعارف عمده اعتیاد و انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، راهکارهای شرعی و دینی، عوامل روی آوردن به اعتیاد، راه‌های پیشگیری از اعتیاد، درمان‌های سنتی و مدرن در این سند تنظیم گردآوری شده است.

فرهانی افزود: در حدود 50 تا 60 آسیب جدید و نو در معضل اعتیاد شناسایی شده که این اثر به مواد مخدرهای جدید صنعتی و شیمیایی برمی‌گردد که امروزه در جوامع مختلف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت روانشناسان و کارشناسان این حوزه بیان داشت: مشاوران و مددکاران اداره بهزیستی شهرستان آبادان با شناسایی آسیب‌های فوق به دنبال راه‌ کارهای درمانی جدید و مشاوره‌های اساسی در تنظیم این سند هستند.

رئیس اداره بهزیستی آبادان در پایان گفت: مسئولان دانشگاه‌های شهرستان آبادان در تنظیم این سند همکاری نزدیکی با اداره بهزیستی نداشته و همکاری آنان برای ارتقای بار علمی و راه‌های درمانی بسیار تأثیر گذار است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول