اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دامغان:

روحانیان نیروهای تاثیرگذار در پیشگیری از اعتیاد هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان دامغان از اعتیاد به عنوان یک بیماری شوم اجتماعی یاد کرد و گفت: روحانیان نیروهای تاثیرگذار در پیشگیری از اعتیاد هستند.

روحانیان نیروهای تاثیرگذار در پیشگیری از اعتیاد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس طاهران‏پور در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: اعتیاد، زندگی انسان‏ها را به خطر می‏اندازد و بی‏شک تاثیرات منفی در جامعه به همراه دارد.

وی اضافه کرد: باید برای پیشگیری و ریشه‏کنی پدیده خانمان‏سوز استفاده از مواد مخدر، تمام همت خود را به‏کار گیریم.

معاون فرماندار شهرستان دامغان تصریح کرد: هدف قاچاق مواد مخدر که توسط استکبار و با هدف تسلط بر جوامع و فرهنگ‏های مختلف صورت می‏گیرد، تخریب روحیه جوانان ایرانی است و قاچاق مواد مخدر یکی از از ابزارهای استعمار در جهان به حساب می‏آید.

طاهران‏پور یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی هر بار با روشی جدید برای مبارزه با ایران اسلامی وارد کار شده‏اند و در برهه کنونی باید برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب و برای رویارویی با هجمه‏های فرهنگی و جنگ نرم غرب، همت همگانی و اراده عمومی در جامعه وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: روحانیان نیروهایی تاثیرگذار در کارهای فرهنگی و مقابله و مبارزه با مواد مخدر محسوب می‏شوند.

معاون فرماندار شهرستان دامغان گفت: با توجه به جایگاه روحانیان، می‏توان از بیانات آنها در اطلاع‏رسانی به اقشار مختلف مردم نهایت بهره‏برداری و استفاده را داشت.

سیدوحید میررکنی، سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان دامغان نیز در این جلسه هماهنگی و تعامل مدیران دستگاه‏های اجرایی را در مقابله و مبارزه با مواد مخدر مهم برشمرد.

وی گفت: وجود سازمان‏های مردم‏نهاد و حمایت از آنها می‏تواند در مقابله و مبارزه با مواد مخدر به عنوان ماده‏ای خانمان‏سوز مهم باشد و باید تقویت شود.

جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان با حضور مرتضی علی‏آبادی، فرماندار شهرستان دامغان و حسن اسلامی‏راد، مدیرکل امنیتی ـ انتظامی استانداری سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول