اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

ایجاد 85 هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ایجاد 85 هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران با اعتبار 720 میلیون ریال خبر داد.

ایجاد 85 هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نکا اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی موتور محرکه اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهند و از نظر ایجاد اشتغال، تولید، ارزش افزوده، صادرات و ارتقای بهره وری ملی، نقش و اهمیت قابل توجهی در اقتصاد ملی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اهمیت نقش فضای سبز و محیط زیست در تولید و صنعت گفت: کاشت نهال در کناره‌ها و بلوارهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی و استفاده از فضاهای آزاد برای ایجاد پارک‌های کوچک، از جمله اقدامات مؤثر در توسعه فضای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی همواره برای ایجاد فضای سبز مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تلاش نموده که تاکنون 85 هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی احداث شده است.

وی مهم‌ترین هدف از ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را افزایش رطوبت نسبی، کاهش آلودگی و زیباسازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست و افزود: در این طرح حدود 7 هکتار از شهرک‌های صنعتی استان با کاشت درختچه و نهال‌های چتری، کاووسی، لاووسن، خمره‌ای، شمشاد، کاج تهران و لکستروم با اعتباری بالغ بر 720 میلیون ریال زیباسازی شده است.

وفایی‌نژاد در بخش دیگری بیان داشت: برای تکمیل زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برنامه‌های خاصی با توجه به ضرورت‌ها و نیازهای هر یک از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دست اجرا است که تعداد 5 پروژه راه سازی در شهرک‌های صنعتی بشل، بهشهر، نکا، نوشهر و ناحیه صنعتی اسلام آباد اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای اجرای پروژه‌های راه سازی در این 5 شهرک و ناحیه صنعتی 8081 میلیون ریال و به طول 8 هزار متر انجام شده است.

وفایی‌نژاد اظهـار داشت: ساماندهی زیرساخت‌ها در شهـرک‌ها و نواحی صنعتی و فراهم‌سازی بستر توسعه صنعتی سبب ایجاد شور و انگیزه سرمایه‌گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌شود.

وی افزود: بدون تردید بخش صنعت در استان می‌تواند به افزایش و ایجاد اشتغال پایدار و مولد و همچنین رفع محرومیت‌های منطقه کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سبب رغبت سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شده است.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول