اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

مصوبات دولت مبنای فعالیت در شهرک صنعتی محمودآباد است

خبرگزاری فارس: معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: مبنای فعالیت شهرک صنعتی محمودآباد مصوبات هیئت وزیران باید قرار داده شود و هرگونه اقدامی فراتر از این مصوبات را قبول نداریم.

مصوبات دولت مبنای فعالیت در شهرک صنعتی محمودآباد است

جعفر صادقی امروز در حاشیه سفر خود به شهرک صنعتی اشترجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت‌های صورت گرفته در شهرک صنعتی محمودآباد باید قانونی باشد، اظهار کرد: البته شرکت شهرک صنعتی با هر گونه اقدامی بر خلاف استاندارد‌های قانونی به شدت مخالفت می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه مدتی پیش بحث زمین‌خواری در شهرک صنعتی محمود‌آباد مطرح بود که با اقدامات مسئولان قضایی به این موضوع رسیدگی شد اما در حال حاضر اعلام شده است که برخی از زمین‌های این شهرک با اعلام‌های قبلی فروخته شده است، آیا نظارتی در این زمینه صورت می‌گیرد، افزود: هر اقدامی در شهرک صنعتی حسین‌آباد و محمود‌آباد باید در چارچوب مصوبات هیئت وزیران باشد.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی هرگونه اقدامی فراتر از مصوبات هیئت وزیران را در شهرک صنعتی حسین‌آباد و محمود‌آباد قبول ندارد، تصریح کرد: واحد‌های صنعتی موجود در این شهرک از واحد‌های پویا و فعال صنعت کشور تلقی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه این شهرک صنعتی باید با الزامات زیست محیطی مطابقت داشته باشد، اضافه کرد: تاکنون فعالیت‌های بسیاری در این شهرک صورت گرفته است اما این فعالیت‌ها کافی نیست و فعالیت‌ها و اقدامات زیست محیطی شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان باید افزایش یابد.

صادقی با اشاره به اینکه تمام متولیان باید تلاش کنند تا مصوبات هیئت وزیران در زمینه فعالیت این شهرک صنعتی نه یک کلام کم‌تر و نه یک کلام بیشتر در این شهرک اجرا شود، تاکید کرد: در صورتی که برخی از افراد درصدد این هستند که فراتر از مصوبات هیئت دولت در راستای فعالیت این شهرک حرکت کنند و مسئولان باید از اقدامات این افراد جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه مبنای فعالیت شهرک صنعتی محمودآباد مصوبات هیئت وزیران باید قرار داده شود، ادامه داد: برخی از افراد نیز به دنبال این هستند که در مقابل مصوبات هیئت وزیران برای فعالیت در زمینه شهرک صنعتی محمودآباد بایستند که مسئولان باید به دنبال اصلاح این افراد باشند.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس ماده قانونی 25 درصد فضای شهرک‌های صنعتی باید به فضای سبز اختصاص داده شود، گفت: عمده شهرک‌های صنعتی موجود در سطح کشور از این شرایط برخوردار هستند اما شهرک صنعتی محمودآباد با این شاخصه قانون فاصله دارد.

وی اظهار کرد: مسئولان و مدیران شهرک صنعتی محمودآباد باید با انجام اقدامات لازم فضای سبز داخل این شهرک را به 25 درصد افزایش بدهند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول