اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با حضور مؤلفان کتب دوم و ششم ابتدایی

کارگاه آموزشی معلمان دوم و ششم ابتدایی در گچساران آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: با حضور معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی و با حضور مؤلفان کتب این پایه‌ها، کارگاه آموزشی یک‌روزه در گچساران آغاز به‌کار کرد.

کارگاه آموزشی معلمان دوم و ششم ابتدایی در گچساران آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی صبح امروز و در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی که در گچساران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی معلمان با تغییرات و شیوه‌های نوین در امر فرایند یاددهی، یادگیری، ارزشیابی توصیفی و دیگر موارد لازم در دو پایه دوم و ششم ابتدایی برگزار شده است.

* به روز رسانی مهارت حرفه‌‌ای معلمان برای اجرای موفق سند تحول بنیادین ضرورت دارد

وی ابراز داشت: در این کارگاه که با حضور بیش از 330 نفر از معلمان پایه دوم و ششم، کارشناسان ابتدایی و سرگروه‌های آموزشی شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی برگزار شده، بر ضرورت و رسالت خطیر معلمان در همسویی و همگامی در راستای استقرار نظام آموزشی 3ـ3ـ6 تأکید شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: به روز رسانی دانش و مهارت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای موفق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضرورت دارد.

مرادی گفت: این کارگاه با حضور و تدریس هشت نفر از مولفان کتب پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به تدریس کتاب‌های جدید‌التألیف پایه دوم و ششم ابتدایی، آموزش معلمان این پایه‌ها را امری لازم و ضروری دانست.

مرادی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 230 معلم پایه دوم و ششم ابتدایی در تابستان دوره آموزشی را در این راستا گذراندند و این دوره آموزشی برای معلمان هر پایه به صورت مستقل برگزار شد.

وی با بیان اینکه معلمان در این دوره آموزشی با نحوه تدریس کتب و مهارت در زمینه آموزش دانش‌آموزان آشنا شدند، افزود: این کارگاه آموزشی در راستای تکمیل مهارت‌های آموزشی معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی و به منظور برطرف کردن اشکالات آموزشی و تدریس این معلمان برگزار شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول