اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش:

برای بررسی نظام 3-3-6 ستاد اجرایی تحول و رصد اجرایی وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای بررسی نظام3-3-6 ستاد اجرایی تحول و رصد اجرایی وجود دارد که استان‌های کشور ماهانه گزارش خود را به سازمان ارائه می‌دهند.

برای بررسی نظام 3-3-6 ستاد اجرایی تحول و رصد اجرایی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام بهرام محی‌الدین محمدیان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی معاونان پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی استان‌های کشور در مرکز آموزش نیروی انسانی شهید کامیاب در ارتباط با محتوای این نشست، اظهار کرد: در این نشست نیازهای استانی و منطقه‌ای با تعامل و تبادل نظر شناسایی می‌شود تا در امر پژوهش و تحقیقات سازمان نیازهای واقعی در آموزش و پژوهش را پیش‌بینی و اجرایی کند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزیر آموزش و پرورش افزود: موضوع دیگری که مطرح است آموزش نیروی انسانی است که همکاران استانی پژوهش و برنامه‌ریزی، متصدی آن هستند.

محمدیان خاطرنشان کرد: مباحثی مانند پدافند غیرعامل، سایت ملی مدارس ایران (رشد) و مجلات آموزشی و کمک آموزشی از دیگر مباحثی است که در این نشست بررسی می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین سه کارگروه تولیدی و استانی تشکیل شده و مباحث کلی معاونان پژوهشی در نشست‌های تخصصی و جلسات عمومی مطرح شده و بررسی می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با مشکلات کتاب‌های جدید نظام 3-3-6 گفت: نظام 3-3-6 به تازگی اجرایی شده و هنوز مشکلات خود را نشان نمی‌دهد و برای بررسی این نظام ستاد اجرایی تحول و رصد اجرایی وجود دارد که استان‌های کشور ماهانه گزارش خود را به سازمان ارائه می‌دهند.

محمدیان متذکر شد: در این راستا سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی بازدیدها و نظارت‌های حضوری در فرآیند تولید محتوا و اجرا نیز انجام می‌دهد؛ همچنین بخش‌های دیگر وزارت آموزش و پرورش نسبت به حوزه مسئولیت خود نظارت‌ بر  اجرای نظام 3-3-6 دارند.

وی یادآور شد: در پایان سال تحصیلی نظرات همکاران خود مانند مدیران و معلمان مراکز آموزشی و همچنین دانش‌آموزان و اولیا را در ارتباط با کتاب‌های جدید جویا شده و نسبت به رفع نواقص احتمالی آن اقدام می‌کنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزیر آموزش و پرورش افزود: امسال از آغاز سال تحصیلی پژوهشگاه آموزش و پرورش ماموریت پیدا کرده تا برای کتب دو پایه جدید دوم و ششم ابتدایی در حوزه برنامه‌ درسی ارزش‌یابی انجام دهد و تا پایان اسفند ماه نتایج ارزشیابی را بررسی و نقاط ضعف را برای سال تحصیلی بعد برطرف کند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول