اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه آینده در گرگان صورت می‎گیرد

ارائه کارت هدیه به اقشار آسیب‎پذیر جامعه برای استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان از ارائه کارت هدیه به اقشار آسیب‎پذیر جامعه برای استفاده و ترغیب شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی تا دو ماه آینده خبر داد.

ارائه کارت هدیه به اقشار آسیب‎پذیر جامعه برای استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: اتفاقات خوبی به زودی در حوزه حمل و نقل عمومی خواهد افتاد و نظارت دقیق‎تری نیز بر نرخ‎های مصوب که اخیرا برای تاکسی‎های شهر گرگان ابلاغ شده صورت می‎گیرد.

وی با بیان اینکه نرخ بلیط‎های واحدهای درون‎شهری تغییری نمی‎کند خاطر نشان کرد: در حال حاضر واحدهای شهر گرگان کارتی شده‎اند و قرار است معافیت‎هایی برای بازنشستگان و اقشار آسیب‎پذیر جامعه از جمله بازنشستگان فرهنگی، بهزیستی، کمیته امداد و ... در بودجه سالانه در نظر گرفته شود.

حدود 5000 راننده تاکسی در سطح گرگان وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: طرح مذکور فعلا در قالب پیشنهاد است و ان‌شاءالله تا دو ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

چراغعلی با بیان اینکه حدود 5 هزار راننده تاکسی در سطح شهرستان گرگان وجود دارد یادآور شد: تاکسیرانان یکی از زحمتکش‎ترین افراد جامعه هستند که درآمد ماهانه آنها در مقایسه با هزینه‎ها چشمگیر نیست.

وی تاکید کرد: خواسته و ناخواسته تورم ناگهانی در سطح کشور به وجود آمده و طبیعی است با افزایش نرخ سایر کالاها، تمام دریافتی‎ها از جمله حقوق کارمندان و سایر خدمات رشد 20 درصدی را با تعیین و تکلیف دولت به خود بگیرد.

در سال جاری افزایش نرخ تاکسی در گرگان نداشته‎ایم

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در سال جاری افزایش نرخ تاکسی در گرگان نداشته‎ایم خاطر نشان کرد: سالانه موظفیم که نرخ جدید تاکسی‎ها را تعیین کنیم و به اطلاع عموم برسانیم که این کار مطابق نرم عمومی کشور تا سقف 20 درصد در گرگان انجام شده است.

چراغعلی اظهار داشت: افزایش نرخ تاکسی در گرگان پس از طی مراحل قانونی و تایید فرمانداری به تاکسیرانی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول