اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا خبر داد

وجود 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با اشاره به فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان گفت: شهرستان نکا 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد.

وجود 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در نکا

حسین بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: بیمه ورزشی، ملاک تعداد ورزشکاران سازمان یافته است و همه ورزشکاران باید در این رابطه بیمه ورزشی باشند.

وی اظهار داشت: این تعداد از ورزشکاران در قالب 36 هیئت ورزشی بانوان و مردان مشغول فعالیت هستند.

بریمانی بیان داشت: ورزش یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین اموری است که انسان باید سرلوحه کارهای روزمره خود قرار دهد و نباید به آن کم توجهی شود.

وی با تاکید بر افزایش کمی و کیفی ورزشکاران، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آمادگی در امور ورزشی، برگزاری مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری در نکا و برگزار یاردوهای مختلف از جمله برنامه‌های در تقویت ورزش در این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: بانوان نیز نقش عمده‌ای در امور ورزش دارند و از این تعداد حدود 2 هزار نفر از ورزشکاران سازماندهی شده را بانوان تشکیل می‌دهند.

بریمانی یادآور شد: همچنان که بارها توسط اساتید و بزرگان گفته شده، کوچک‌ترین هزینه در امر ورزش بانوان سرمایه‌گذاری بزرگ است و باید به این باور برسیم که اهمیت داده به ورزش بانوان، ورزش قهرمانی بانوان را شکوفا می‌کند.

وی افزود: هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر مسئولان و ورزشکاران و ورزش دوستان تاثیر بسزایی در توانمند‌سازی ورزش در این شهرستان دارد.

بریمانی ادامه داد: توجه به ورزش قهرمانی از جمله اموری است که با قوت دنبال می‌شود و از اولویت‌های ورزش ما در نکاست چرا که دارای جوانان مستعد فراوان هستیم که می‌توانند در عرصه ورزش قهرمانی برای شهرستان، استان و کشور مقام آورده و مدال آفرینی کنند.

وی گفت: در این رابطه نباید توجه به مربیان قهرمان‌پرور نیز نادیده گرفته شود چرا که تا مادامی که مربی در عرصه ورزش توان و تلاش همه جانبه نداشته باشد نمی‌توانیم به آینده ورزش و پرورش قهرمانان در این عرصه امیدوار بود.

وی افزود: هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است و شرکت‌ها و صنایع باید از ورزش برای تبلیغات و سرمایه‌گذاری خود استفاده کرده و به ورزش مازندران توجه کنند تا در میدان‌های ورزشی شاهد درخشش همه جانبه ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول